اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

روز قدس پشتوانه امنیت ممالک اسلامی است

امام جمعه ماکو با اشاره به دستاوردهای متعدد گرامیداشت روز قدس گفت: پاسداری از روز قدس، پشتوانه‌ای برای امنیت تمام ممالک اسلامی است.

روز قدس پشتوانه امنیت ممالک اسلامی است

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهمیت روز قدس و دستاوردهای آن در مجامع بین‌المللی، اظهار داشت: مردم باید به نتایج گرامیداشت روز قدس توجه کرده و حضور تک تک قطرات را برای به راه انداختن سیل عظیم و جوشنده در راهپیمایی روز قدس مهم و موثر بدانند.

وی روز جهانی قدس را روز مقابله با مستکبران عالم عنوان کرد و افزود: روز قدس روز به نمایش گذاشتن همبستگی بین‌المللی مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشغالی است.

امام جمعه ماکو بر لزوم شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: قیام ملت‌ها در برابر دولت‌های مزدور و زیاده‌خواه غربی وظیفه هر انسان آزادیخواه‌ است و این قیام تا براندازی کامل رژیم صهیونیست و محو این غده سرطانی از صحنه روزگار ادامه دارد.

وی به دستاوردهای نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس اشاره کرد و افزود: بدون شک مزدوران غربی و غاصبان صهیونیسم امروز تیزبینانه امواج خروشان امت‌های اسلامی را نظاره می‌کنند تا توطئه‌های دیگری را برای سست کردن این قیام‌های مردمی چیده و پیاده کنند غافل از این‌که آن‌ها هنوز به تاثیر قدرت اسلام و ایمان به خداوند در استواری گام‌های مسلمانان پی نبرده‌اند.

رنجبری با اشاره به ابعاد و زوایای گوناگون روز جهانی قدس تصریح کرد: مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل، خارج کردن مسئله فلسطین از بعد ملی و تبدیل آن به بعد جهانی و اسلامی و ایجاد اهرم فشار علیه استکبار جهانی از جمله ابعاد ارزشمند روز جهانی قدس است.

وی اقدام حکیمانه امام راحل (ره) در یکسوسازی حرکت مبارزان فلسطینی در خلال دایره مقاومت را ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: مبارزان فلسطینی با رهبری امام خمینی (ره) به جای گرایش به غرب و روی آوردن به مباحثی نظیر چپ‌گرایی، ناسیونالیستی و یا سازش همگی در جبهه مقاومت سنگر گرفتند تا با اتحاد و انسجام برگرفته از آرمان‌های اسلامی و دینی خود در باز پس‌گیری حقوق پایمال شده تا پای جان مبارزه کنند.

امام جمعه ماکو بر اهمیت حضور یکایک مردم در روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: روز قدس پشتوانه امنیت کشور ماست که لازم است مردم ایران اسلامی با علم به این مهم به اندازه سهم خود وظیفه خود را در حفظ امنیت کشور ادا کنند و آن را گمی ارزنده در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بدانند.

انتهای پیام/61006/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول