اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد خوزستان:

راهپیمایی روز قدس رژیم صهیونیستی را به وحشت می‌اندازد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی روز قدس باعث وحشت رژیم صهیونیستی می‌شود.

راهپیمایی روز قدس رژیم صهیونیستی را به وحشت می‌اندازد

مسعود حمیدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس اسرائیلی‌ها را به وحشت می‌اندازد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان پناه مسلمانان جهان، از زمانی که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت، آرمان‌هایی را برای خود تعریف کرد که یکی از این آرمان‌ها، مبارزه با ظلم و فساد بود.

به گفته این مقام مسئول، یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی مبارزه با هر مجموعه‌ای که دنبال ایجاد فساد و ظلم است، بوده که اسرائیل نماد واقعی آن خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم برای اشغالگری، فساد، ظلم و بی‌عدالتی معیاری قرار دهیم، اسرائیل معیار آن است هر چند که آمریکا به عنوان شیطان اکبر جایگاه خودش را دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: اسرائیل به عنوان مجموعه‌ای که سرزمینی را اشغال کرده و ظلم بی‌منتهایی را به مردم آن سرزمین تحمیل می‌کند نماد ظلم و فساد است.

وی تاکید کرد: هر کس در مقابل غده سرطانی اسرائیل بایستد، در جبهه ما است و هر کس با او همراهی کند در مقابل ما قرار دارد.

حمیدی‌نژاد با بیان اینکه حضرت امام راحل (ره) از بین رفتن اسرائیل را نماد ظلم ستیزی می‌دانستند، اضافه کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی برای مبارزه با اسرائیل روز قدس را نامگذاری کردند که این روز به عنوان یادگار از ایشان باقی مانده است.

وی اظهار داشت: در روز قدس شعار دادن، حرکت کردن، همراهی و همدلی ما، مردم فلسطین را شاد می‌کند تا به آینده امیدوار باشند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حضور ما در راهپیمایی روز قدس، وحشت زیادی را در بین اسرائیلی‌ها ایجاد می‌کند.

حمیدی‌نژاد اظهار امیدواری کرد همانطور که حضرت امام (ره) پیش‌بینی کردند به زودی اسرائیل نابود خواهد شد و از صفحه روزگار محو می‌شود.

انتهای پیام/72010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول