اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

روز قدس احیای مجدد اسلام است

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: روز قدس روز احیای مجدد اسلام است که همه مسلمانان در این زمینه وظیفه مهمی بر دوش دارند.

روز قدس احیای مجدد اسلام است

ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توجه به مسئله فلسطین هر سال در دل‌های مسلمانان زنده‌تر می‌شود که این موضوع از حضور پررنگ مردم در صفوف اتحاد و همبستگی راهپیمایی روز قدس نمایان می‌شود.

وی با اعلام اینکه روز قدس، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، تصریح کرد: گرامیداشت این روز جهانی همواره مسئله بسیار مهمی بوده که البته اهمیت این مسئله در سال‌های اخیر با توجه به اوضاع کنونی منطقه بسیار حساس‌تر شده است.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه ادامه داد: در این روز مسلمانان قدرت وحدت و انسجام خود را به رخ مزدوران و مستکبران عالم می‌کشانند تا به آنان ثابت کنند دیگر نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کرده و بر آنان بتازند.

این مسئول با اشاره به بخشی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در ارتباط با روز جهانی قدس، گفت: این روز، روز احیای دوباره اسلام و ارزش‌های اسلامی است که همه مسلمانان در احیای این امر خطیر وظیفه مهمی بر دوش دارند.

بیضاوی به راهپیمایی‌های پرشور مردم در سال‌های گذشته اشاره کرد و متذکر شد: با عنایات الهی مسلمانان جهان هر سال هوشیارتر و بیدارتر شده، قدم‌های خود را استوارتر می‌کنند و با این اقدام خود علاوه بر اینکه خون تازه‌ای در شریان‌های امت‌های اسلامی به جریان در می‌آورند، هر سال توجه به مسئله فلسطین را در دل‌های مسلمانان زنده‌تر می‌کنند.  

انتهای پیام/61006/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول