اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نقشه شوم دشمنان را از بین می‌برد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نقشه شوم دشمنان در متفرق کردن مسلمانان را از بین می‌برد.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نقشه شوم دشمنان را از بین می‌برد

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدام اتحادیه اروپا در مقابل حزب‌الله لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: اتحادیه اروپا در اقدامی ناشایست حزب‌الله را در لیست تروریست وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا با این اقدام تلاش می‌کند ضربه دیگری به یک گروه سیاسی دارای پایگاه بسیار وسیع مردمی، دارای نماینده در مجلس لبنان، دارای نفوذ و اعتبار بالا در سطح ملی و بین‌المللی و محور مقاومت وارد کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه محور مقاومت همیشه قهرمان در مسیر توسعه و پیشرفت برای دفاع از حریم مسلمانان هر روز بهتر از گذشته عمل می‌کند، گفت: اقدام اتحادیه اروپا بی‌نتیجه خواهد بود.

وی به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند.

بابایی با تاکید بر اینکه همه مسلمانان باید از محور مقاومت و قدس شریف حمایت کنند، خاطرنشان کرد: مسلمانان شیعه و سنی حول فلسطین و دفاع از قدس شریف اتحاد داشته باشند.

وی عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نقشه شوم دشمنان در متفرق کردن مسلمانان را از بین می‌برد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به وظیفه مسلمان جهان در برخورد با مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: همچنین سران کشورها و سران حکومت اسلامی می‌توانند با حمایت خود گام‌های مثبت و موثری در حل مسئله فلسطین و وحدت مسلمانان بردارند.

انتهای پیام/73008/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول