اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

روز قدس روز آزمایش ملت‌های مسلمان است

امام جمعه چالدران گفت: روز قدس، روز آزمایش ملت‌های مسلمان است.

روز قدس روز آزمایش ملت‌های مسلمان است

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جایگاه راهبردی قدس برای مسلمانان دارای اهمیت بوده به طوری که امام خمینی (ره) از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دفاع از مستضعفان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف را به عنوان یکی از اصول مهم و برگشت‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه کردند.

وی افزود: در همین راستا بود که جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و دفاع از آرمان فلسطین نامگذاری شد.

امام جمعه چالدران خاطرنشان کرد: با اعلام مواضع امام خمینی (ره) به عنوان یک مرجع بزرگ دینی در جهان اسلام روحی تازه به بعد اسلامی فراموش شده و نیمه جان مبارزه با رژیم اسرائیل دمیده شد.

وی با بیان این‌که استعمارگران از وقتی فلسطین را اشغال کردند هدفشان این بود که نام و یاد فلسطین را به فراموشی بسپارند، ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از آرمان‌های مردم فلسطین حمایت کرده و عظمت جایگاه اسلامی خود را به دنیا نشان می‌دهند.

امام جمعه چالدران عنوان کرد: روز قدس نماد وحدت و همبستگی کل مسلمانان جهان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است و در این روز همه مسلمانان در راهپیمایی از اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها ابراز انزجار خواهند کرد.

وی بر اعلام وجود ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبران تاکید کرد و یادآور شد: روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود.

یوسف‌زاده تصریح کرد: روز قدس حرکتی برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار، صهیونیسم و طرفدارانشان است که می‌خواهند مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

انتهای پیام/61005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول