اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز:

انجمن خیرین مسکن‌ساز 1200 عضو افتخاری دارد

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز در حال حاضر یک هزار و 200 عضو افتخاری دارد و در سراسر مراکز استان‌ها و 120 شهرستان نمایندگی دارد.

انجمن خیرین مسکن‌ساز 1200 عضو افتخاری دارد

کیومرث سلگی در حاشیه نخستین همایش خیرین مسکن‌ساز استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن‌ساز در حدود شش سال پیش فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرد و در حال حاضر یک هزار و 200 عضو افتخاری دارد و در سراسر مراکز استان‌ها و 120 شهرستان نمایندگی دارد و پروژه‌های متعددی توسط اعضای هیئت مدیره این انجمن در استان‌ها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اهداف تأسیس انجمن خیران مسکن‌ساز بیان داشت: این انجمن با هدف تأمین مسکن و کاهش نرخ تمام شده مسکن برای گروه‌های کم‌درآمد و خانواده‌هایی که به تنهایی توانایی تأمین مسکن را ندارند، تأسیس شده تا با مساعدت خیران در زمینه‌ تأمین مسکن، تأمین اجاره‌بها مسکن، پرداخت اقساط مسکن محرومان و تکمیل مسکن‌های نیمه‌ساز محرومان گام بردارد.

مدیرعامل انجمن خیرین‌ مسکن‌ساز کشور عملکرد استان قزوین در حوزه تأمین مسکن محرومان را مثبت ارزیابی و اظهار خرسندی کرد: با پیگیری و حمایت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همراهی خیران نیکوکار در زمینه‌ تأمین مسکن محرومان در این استان گام‌های بلندی برداشته شده که با دستاوردهای شایسته‌ای همراه بوده است.

سلگی خاطرنشان کرد: در استان قزوین پروژه‌های متعددی برای تأمین مسکن نیازمندان پیش‌بینی شده که امیدواریم با همت و توان والایی که در مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و با مساعدت خیران شریف قزوین این پروژه‌ها عملیاتی شوند و هرچه سریعتر شاهد رفع مشکلات حوزه مسکن نیازمندان استان قزوین باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در حوزه تأمین مسکن محرومان تصریح کرد: احداث 28 هزار واحد مسکونی توسط این انجمن در سطح کشور در حال انجام است که از این تعداد بالغ بر 8 هزار واحد آن به اتمام رسیده و مابقی نیز بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای واحدهای احداث شده از طریق کمک‌های خیران، آورده افراد و تسهیلات بانکی تأمین شده که البته اقساط این تسهیلات نیز از سوی برخی خیران پرداخت شده است.

سلگی با اشاره به واحدهای مسکونی در حال ساخت در استان قزوین بیان داشت: در این استان 300 واحد در حال احداث است که امیدواریم به 700 واحد افزایش یابند تا هرچه سریعتر نیاز مسکن محرومان استان برطرف شود.

وی با اشاره به مساعدت‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیشبرد اهداف انجمن خیرین مسکن‌ساز تصریح کرد: با این سازمان تفاهمنامه‌ای منعقد شده که مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارتقای کیفیت ساخت و ساز مسکن محرومان با انجمن همکاری داشته باشند و کار نظارت واحدهای مسکونی انجمن خیرین مسکن‌ساز را عهده‌دار شوند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور با اشاره به نقش مهندسان ناظر در امر ساخت و ساز بیان داشت: از آنجایی که مهندسان ساخت و ساز از تجربیات شایسته‌ای برخوردار هستند، نظارت‌های آنها کیفیت و عمر ساختمان را ارتقا می‌دهد که همراهی مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان با این انجمن به عنوان یک کار غیرنقدی خیر محسوب می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

سلگی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: این انجمن بتواند با شناسایی خیران و برخورداری از کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنها در تأمین مسکن محرومان گام‌های شایسته‌تری بردارد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول