اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری محقق شد

کمک 12 میلیاردی خیرین استان البرز جهت آزادسازی زندانیان غیرعمد

بیش از 12 میلیارد ریال کمک نقدی برای آزاد‌سازی زندانیان غیرعمد در البرز جمع‌آوری شد.

کمک 12 میلیاردی خیرین استان البرز جهت آزادسازی زندانیان غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان البرز، محمدجواد کولیوند مسئول خزانه‌داری هیئت مدیره ستاد دیه استان البرز طی سخنانی گفت: از ابتدای سال‌جاری تعداد 104 نفر زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ 10 میلیارد و 400 میلیون ریال آزاد شده‌اند.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این 104 نفر، 96 میلیارد ریال بوده است که از این مبلغ 78 میلیارد با کار گروهی مددکاران اجتماعی و کمیته تحقیق و مساعدت شاکیان پرونده مددجویان، اخذ رضایت شاکی انجام شده است.

مسئول خزانه‌داری هیئت مدیره ستاد دیه استان البرز تصریح کرد: کل آزادی در سال 91 نیز 224 نفر بوده است که مبلغ چهار میلیارد و 550 میلیون ریال توسط خیرین و ستاد دیه استان و مبلغ 9 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط ستاد دیه مرکز در خزانه موجود بوده و کل بدهی این تعداد 170 میلیارد ریال بوده که مبلغ 118 میلیارد ریال گذشت شکات را در پیش رو داشته است.

در ادامه این مراسم سیدابوالقاسم علوی مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: حضور مردم در سومین جشن گلریزان ستاد دیه بسیار چشمگیر است که نسبت به سال گذشته سه برابر مبلغ، مردم نیکوکار البرزی کمک و همیاری داشته‌اند و مستندات جمع‌آوری شده نشان می‌دهد تا به این زمان یک میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/2302/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول