اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

آرزوی ملل آزادی‌خواه آزادی ملت مظلوم فلسطین است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادی ملت مظلوم فلسطین آرزوی دیرینه همه ملل آزادی‌خواه و حقیقت‌طلب جهان است.

آرزوی ملل آزادی‌خواه آزادی ملت مظلوم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نادر قاضی‌‌پور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عبارتی روز قدس قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌های جمعی باید در راستای رسانه‌ای کردن راهپیمایی روز جهانی قدس گام بردارند.

وی روز جهانی قدس را متعلق به همه ملت ایران اسلامی و مسلمانان جهان دانست و افزود: مردم این استان نیز برای اعلام حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین در خیابان‌ها و معابر حضور پیدا می‌کنند.

قاضی‌‌پور با اشاره به اینکه پیروان ادیان مختلف در این روز حضور حماسی و اتحاد خود را به منصه ظهور می‌رسانند، ادامه داد: در این روز مسیحیان، کشیش‌ها و پیروان سایر ادیان دینی دوشادوش مسلمانان در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه آزادی ملت مظلوم فلسطین آرزوی دیرینه همه ملل آزادی‌خواه و حقیقت‌طلب جهان است، ادامه داد: مبارزه و حمایت از مبارزان سلحشور این سرزمین تا آزادی فلسطین اشغالی تداوم پیدا می‌کند.

وی با اظهار به اینکه حمایت از مردم ستم‌دیده در تربیت دینی و فرهنگ غنی کشورمان ریشه‌های عمیق دارد، بیان داشت: جوانان، نوجوانان، زنان و مردان مظلوم فلسطین به اتکای ملل مختلف از جمله ایران اسلامی به ایستادگی خود ادامه می‌دهند.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه در این روز حماسی ملت‌ها وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور می‌رسانند، اظهار داشت: ملل آزادی‌خواه با صف‌آرایی مقابل ایادی استکبار جهانی و با سر دادن شعارهای ضد طاغوتی لرزه بر اندام دشمنان انداخته و اتحاد خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/61002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول