اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود:

سرانه ورزشی شهرستان ایجرود 140 سانتی‌متر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود سرانه ورزشی این شهرستان را بیش از 140 سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: این سرانه تقریباً دو برابر سرانه ورزشی استان است.

سرانه ورزشی شهرستان ایجرود 140 سانتی‌متر است

پرویز احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وجود پنج سالن ورزشی در شهرستان ایجرود خبر داد و اظهار کرد: دو سالن از مجموع سالن‌های ورزشی این شهرستان متعلق به آموزش و پرورش است.

وی سرانه ورزشی شهرستان ایجرود را بیش از 140 سانتی‌متر دانست و افزود: این سرانه تقریباً دو برابر سرانه ورزشی استان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود سرانه استاندارد ورزشی کشور را 170 سانتی‌متر اعلام کرد.

وی جمعیت شهرستان ایجرود را طبق آخرین سرشماری انجام شده 38 هزار و 541 نفر اعلام کرد و ادامه داد: سرانه ورزشی این شهرستان وضعیت مطلوبی دارد.

احمدی از احداث دو زمین چمن مصنوعی و طبیعی در شهرستان ایجرود خبر داد و تصریح کرد: این دو زمین چمن و 12 زمین دیگر در این شهرستان احداث شده است و در حال حاضر در اختیار ورزشکاران قرار دارد.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ایجرود را طی سال گذشته 791 نفر دانست و اضافه کرد: نسبت ورزشکاران بیمه شده آقا و خانم این شهرستان 60 به 40 نفر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود از دست احداث بودن استخر زرین‌آباد خبر داد و گفت: این استخر در حال حاضر با پیشرفت 97 درصدی به زودی آماده افتتاح می‌شود.

وی زمان بهره‌برداری از استخر شهرستان ایجرود را دهه نخست مرداد‌ماه عنوان کرد و گفت: این استخر با عرض و طول 15 و 25 متر ساخته شده است.

احمدی به موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران شهرستان ایجرود در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: تیم کونگ‌فوی ایجرود در مسابقات استانی رتبه دوم را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: ورزشکاران شهرستان ایجرود در رشته‌های دیگر از جمله کشتی، دوومیدانی و بدمینتون هم موفقیت‌هایی در مسابقات استانی کسب کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایجرود از برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته فوتسال خبر داد و گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در سه منطقه جوقین، زرین‌آباد و حلب برگزار می‌شود.

وی دلیل برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان را به صورت منطقه‌ای کمبود داور در این رشته ورزشی اعلام کرد و گفت: این شهرستان فقط شش داور در رشته فوتسال دارد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول