اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود خبر داد

اعزام 350 زائر ایجرودی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: 350 زائر ایجرودی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

اعزام 350 زائر ایجرودی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در  انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: ایشان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و تثبیت نظام اسلامی داشتند.

وی امام خمینی (ره) را یکی از اثر گذارترین شخصیت‌ها در تاریخ اسلام دانست و افزود: ایشان دارای شخصیتی کامل و جامع در همه ابعاد مختلف علمی و عملی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود شجاعت را یکی از خصوصیات بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: امام راحل به عنوان فرمانده و معمار انقلاب با شجاعت در مقابل دشمنان و نظام سلطه ایستادگی کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به تنهایی در مقابل طاغوت ایستادند، گفت: ایشان سر منشا طاغوت را می‌دانستند و سازش ناپذیری و استقامت امام راحل توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

قاسملو با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی آرام و صبور داشت، گفت: این شخصیت از ایمان قوی و اعتقاد ایشان به خداوند نشات گرفته بود.

وی هدایت‌ و رهبری امام خمینی (ره) در دوران انقلاب را علت ایجاد وحدت در بین ملت ایران دانست و ادامه داد: اگر وحدت پایدار و قوی مردم نبود شاید انقلاب اسلامی تداوم نداشت.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ابراز داشت: وحدتی که امام راحل بین ملت ایران، گروه‌ها و نیروها‌ی نظامی به وجود آورد نقش بسزایی در ادامه و تثبیت انقلاب اسلامی داشته و دارد.

این مسئول همچنین به بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: 350 نفر از مردم ایجرود در قالب هفت اتوبوس برای ادای احترام به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به مرقد آن بزرگوار اعزام می‌شوند.

قاسملو زمان حرکت اتوبوس‌های زائران را راس ساعت 22 امشب 13 خرداد اعلام کرد.

انتهای پیام/73008/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول