اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود خبر داد

کمک 1،7 میلیارد ریالی به ایتام مددجوی ایجرودی

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایجرود از کمک یک میلیارد و 700 میلیون ریالی این نهاد به ایتام مددجوی این شهرستان خبر داد.

کمک 1،7 میلیارد ریالی به ایتام مددجوی ایجرودی

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ایتام و خانواده‌های آنها یکی از گروه‌های ویژه کمیته امداد هستند و سالانه خدمات بسیاری به این گروه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت بهتر از ایتام با بهره‌مندی از مشارکت خیرین و حامیان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در حال حاضر 310 حامی با کمیته امداد ایجرود همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود با بیان اینکه حامیان با پرداخت مبلغ ماهانه به عنوان کمک معیشت این نهاد را در خدمت‌رسانی به ایتام همراهی می‌کنند، تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های ایتام در قالب طرح مفتاح‌الجنه، ارسال هدایا در مناسبت‌های مختلف سال، حل مشکلات تحصیلی ایتام دانش‌آموز و ... از دیگر خدماتی است که حامیان با همکاری کمیته امداد در حمایت از ایتام انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و 743 میلیون ریال به ایتام زیرپوشش کمیته امداد ایجرود کمک شد، اضافه کرد: این مبلغ در قالب کمک‌های حامیان از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مدارس و ... به ایتام داده شده است.

حسینی در پایان با اشاره به آمادگی کمیته امداد در راستای ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام گفت: حامیان با مراجعه به دفتر کمیته امداد در این شهرستان می‌توانند نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول