اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

حرمت ماه رمضان حفظ شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان از عمل زشت روزه‌خواری در برخی از نهادهای دولتی و خصوصی انتقاد کرد و گفت: حرمت ماه رمضان در ادارات حفظ شود.

حرمت ماه رمضان حفظ شود

علی توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حرمت ماه مبارک رمضان واجب است و مدیران و مسئولان نباید اجازه دهند در مجموعه زیر امرشان حرمت ماه رمضان شکسته و روزه‌خواری به صورت علنی صورت گیرد.

وی افزود: از گوشه و کنار استان کرمان خبر می‌رسد که در ماه مبارک رمضان تظاهر به روزه‌خواری در برخی از ادارات و شرکت‌ها یک امر عادی است که هیچ کس هم مانع این عمل زشت نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: شخصیت حقیقی مدیران بهترین عامل بازدارنده از برخی ناهنجاری‌ها و خلاف شرع است، مدیر اگر بخواهد فقط با اتکا به شخصیت حقوقی خود مدیریت کند، موفقیت چندانی در رشد اخلاقی و اجتماعی زیر مجموعه ندارد.

توکلی ابراز داشت: این گونه مدیران نیروها را از حراست اداره می‌ترسانند و به جای اینکه خودشان آمر به معروف و ناهی از منکر باشند، حراست را جلو می‌اندازند و این امر به دلیل ضعف روحی و اعتقادی این گونه مدیران است.

وی تصریح کرد: حراست‌ها هم اگر به وظایف خود عمل می‌کردند، شاهد روزه‌خواری در این گونه ادارات و شرکت‌ها نبودیم، هنوز در برخی از ادارات و شرکت‌ها در ماه مبارک آبدارخانه فعال است به راحتی صبحانه می‌خورند و یا سیگار می‌کشند.

این مقام قضایی گفت: زیر چشم ریزبین اداره اماکن عمومی و نیروی انتظامی بستنی‌فروشی‌ها و ساندویچی‌ها فعالیت می‌کنند و کسی مانع آنها نمی‌شود.

توکلی ابراز امیدواری کرد: پایبندی به ارزش‌های دینی بتواند از مدیران و چهره‌های شاخص الگویی اثرگذار به جامعه معرفی کند.

انتهای پیام/2446/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول