اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیون در خصوص روزه‌خواری به مردم تذکر دهند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ائمه جماعات و مبلغان دینی باید در خصوص روزه‌خواری در ملأعام به ‌ویژه در مراسم ختم و فاتحه‌خوانی‌ها تذکر بدهند.

روحانیون در خصوص روزه‌خواری به مردم تذکر دهند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‎الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار با روحانیون، مبلغان دینی و ائمه جماعات مساجد شهرستان خرم‌آ‌باد، باتبریک میلاد امام حسن (ع)به پاره‌ای از وظایف روحانیون در قبال مردم اشاره کرد و گفت: روحانیون باید امید بخش به مردم باشند و از آنچه باعث ایجاد یاس و ناامیدی در دل‌های مردم می‌شود پرهیز کنند.

امام جمعه خرم‎آباد ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای پرداختن به برنامه‌های قرآنی به‌ ویژه تفسیر و تدبر در قرآن دانست و اضافه کرد: مسجد و محراب سنگر مهمی برای روحانیون و ائمه جماعات است و باید در جهت حفظ این سنگر تلاش شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی پرداختن به تذکر لسانی را ضروری برشمرد و اظهار کرد: ائمه جماعات و مبلغان دینی باید در خصوص روزه‌خواری در ملأ عام به ویژه در مراسم ختم و فاتحه خوانی‌ها تذکر بدهند، در شأن استان نیست که با وجود حضور یک روحانی در مجالس ختم و فاتحه، روزه‌خواری به‌صورت علنی مشاهده شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت توجه به جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را نیز به روحانیون تاکید کرد و یادآور شد: نسل جوان و نوجوان ما رغبت زیادی به مباحث دینی دارند و حضور گسترده آنها در برنامه اعتکاف، شب‌های قدر و نماز جمعه گواهی بر این مدعاست، روحانیون باید تمام تلاش خود را به‌ کار بگیرند که جوانان و نوجوانان جذب مسجد شوند.

انتهای پیام/2304/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول