اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

با افرادی که در ملا عام روزه‌خواری می‌کنند برخورد شود

امام جمعه موقت ارومیه گفت: لازم است با کسانی که حدود اسلامی را رعایت نمی‌کنند و در ملا عام روزه خواری می‌کنند برخورد شود.

با افرادی که در ملا عام روزه‌خواری می‌کنند برخورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: روزه به عنوان یکی از عبادت‌های مهم در دین اسلام به شمار می‌رود و بر مومنان واجب شده است.

وی با اشاره به عبادت در ماه رمضان، تصریح کرد: قرائت قرآن، نماز خواندن، دعا و طلب آمرزش و استغفار از درگاه خداوند متعال سبب رقیق شدن قلب آدمی و نزدیکی به پروردگار است.

فخری به کاهش جرم و جنایت در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: پرهیز از گناهان و توجه به معنویات در این ماه نورانی، بسیار توصیه شده است.

امام جمعه موقت ارومیه افزود: دستگیری از نیازمندان، اکرام ایتام، شرکت در مراسم‌های قرآنی و مذهبی از جمله کارهایی است که سبب تقرب به درگاه خدا می‌شود.

وی به حفظ حد و حدود شرعی توسط افراد جامعه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: برخورد با روزه خواران توسط پلیس نیروی انتظامی سبب حفظ آرامش و سلامت جامعه اسلامی می‌شود.

فخری اضافه کرد: استفاده معنوی از تمام ایام ماه رمضان به ویژه شب‌های قدر به مومنان توصیه می‌شود.شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس و نماز عید فطر پایان بخش ماه مهمانی خدا به شمار می‌رود و استفاده از برکات آن‌ها بسیار سودمند است.

انتهای پیام/61010/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول