اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برخورد قانونی با هرگونه روزه‌خواری علنی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی به صورت جدی با روزه‌خواران در ملا عام برخورد قانونی می‌کند.

برخورد قانونی با هرگونه روزه‌خواری علنی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار علیرضا عادلی صبح امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی پلیس برای ایجاد کسب فیوضات معنوی مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نهاد در صورت مشاهده روزه‌خواری به صورت علنی با فرد خطاکار برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به کلیه روزه‌داران در این ماه عزیز، اظهار کرد: پلیس استان آمادگی کامل دارد تا با برنامه‌ها و طرح‌های ویژه خود و همچنین تقویت نیروهای خود در ساعات افطار و سحر فرصت پر نشاط و پرشوری را برای کسب فیوضات معنوی مردم مومن و خداجوی استان در ماه مبارک رمضان فراهم کرد

این مسئول با بیان این‌که روزه خواری در ملأ عام یک جرم مشهود است، گفت: روزه‌خواری در ملأ عام برابر قانون جرم محسوب می‌شود و پلیس برابر با وظایف قانونی خود موظف است با افرادی که بخواهند از این قوانین عدول کنند برخورد می‌کنند.

وی، اذعان کرد: نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان با افزایش تعداد گشت‌ها و طرح‌های مختلف به منظور کاهش جرائم و ایجاد محیط و فضایی معنوی برای مردم به صورت مضاعف تلاش می‌کند.

عادلی در خصوص هرگونه روزه‌خواری علنی هشدار جدی داد و گفت: پلیس استان با هرگونه روزه‌خواری به صورت علنی در سطح به صورت جدی برخورد می‌کند و کسانی که قادر به روزه گرفتن نیستند حرمت این ماه را نگه دارند و از روزه خواری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: تمام اغذیه فروشی‌ها در طول ساعات روز ماه مبارک رمضان برابر قانون مجاز به ارائه خدمات به مشتریان خود نیستند و در صورت مشاهده با برخورد قانونی پلیس مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این‌که در فصل تابستان قرار داریم و عمدتا مسافرت‌ها در این فصل رشد چشم‌گیری دارد از این رو از رانندگان تقاضا داریم که رعایت قوانین و مقررات رانندگی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند تا با همکاری متقابل پلیس و مردم در این ایام شاهد کاهش تلفات انسانی ناشی از حوادث رانندگی در تابستان 92 باشیم.

این مسئول انتظامی افزود: مسافران و  شهروندان نسبت به رعایت توصیه‌ها و مسائل هشداری، آموزشی پیشگیرانه در خصوص سرقت خودرو، منزل و داخل خودرو ضریب امنیت اموال نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول