اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

دولت یازدهم برای رفع بیکاری تلاش کند/ مسافران در ملاءعام روزه‌خواری نکنند

امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: دولت یازدهم برای رفع بیکاری مردم مازندران تلاش کند.

دولت یازدهم برای رفع بیکاری تلاش کند/ مسافران در ملاءعام روزه‌خواری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امروز در نماز پرفیض جمعه ساری در جمع نمازگزاران روزه‌دار با اشاره به اینکه سنت حسنه انفاق و کمک به مستمندان در بین مسلمانان احیا شود، اظهار داشت: سنت حسنه کمک به ضعیفان و مستمندان از میراث امام حسن مجتبی(ع) بوده و این سنت باید در بین مردم زنده بماند.

وی، آغاز به کار فعالیت رئیس جمهور دولت یازدهم را بحث‌محوری خطبه سیاسی دانست و ادامه داد: همانگونه که مردم در 24 خرداد سال جاری حماسه سیاسی ایجاد کردند از این به بعد با تمام توان کمک حال رئیس جمهور دولت یازدهم می‌شوند.

قاسمی افزود: ما از رئیس جمهور منتخب مردم خواستاریم تا وعده‌های دوران انتخابات را در کشور جامه عمل بپوشاند تا جامعه از گرانی در آرامش باشد.

وی، مشارکت 93 درصدی مردم مازندران در انتخابات 24 خرداد را نشانه اعتماد به جمهوری اسلامی و روحانیت دانست و گفت: جوانان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس جانانه برای حفظ ارزش‌های نظام در مقابل استکبار ایستادگی کردند تا آسیبی به انقلاب نرسد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری اذعان داشت: توقعی که مردم مازندران از رئیس جمهور جدید دارند رفع مشکلات پنهانی است که در این استان سر سبز وجود دارد.

وی مشکل مردم مازندران را بیکاری و کم درآمد بودن دانست و ادامه داد: کشاورزان در فصل کشاورزی تلاش شبانه روزی دارند تا محصولی مرغوب به بازار عرضه شود ولی شاهد هستیم در همان فصل برداشت دولتمردان کمر کشاورزان را با واردات محصولات کشاورزی خارجی می شکنند.

وی با بیان اینکه ما دکتر روحانی را مازندرانی می دانیم، تصریح کرد: از رئیس جمهور دولت یازدهم خواستاریم تا پروژه های سنگینی برای مازندران منعقد شود تا بیکاری از این استان خالی شود.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه مازندران در بخش صنعتی و کشاورزی به درجه مطلوب نرسیده است، بیان داشت: مسئولان چشم‌انداز وسیعی از نیازمندی‌های استان را تهیه و به رئیس جمهور منتخب ارائه دهند.

وی مردم مازندران را ولایتمدار دانست و اضافه کرد: اگر کشور ما در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد به دلیل وجود ولایت فقیه است.

قاسمی ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی انتظامی در مازندران گفت: مازندرانی‌ها مهمان نوازند ولی این بدان معنی نباشد که در ایام مهمانی خدا روزه‌خواری در ملاء عام رونق یابد.

وی با تأکید براینکه مسافران به صورت علنی به روزه‌خواری نپردازند، تصریح کرد: مردم مازندران از مسافران توقع دارند حجاب را رعایت و حرمت ماه رمضان را نگه دارند.

قاسمی از تریبون نماز جمعه از فعالیت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مازندران به دلیل همه تلاش‌های علمی تشکر کرد و گفت: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از اول مهر سال جاری در رشته دندان‌پزشکی دانشجو می‌پذیرد جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/86006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول