اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم:

عذر شرعی مجوزی برای تظاهر به روزه‌خواری نیست

مدیر نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: روزه‌خواری در اماکن و معابر عمومی از نظر قانونی از مصادیق جرایم مشهود و قابل تعقیب است.

عذر شرعی مجوزی برای تظاهر به روزه‌خواری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیف‌الدین ملکی اظهار داشت: واحدهای چلوکبابی و رستوران‌ها صرفا مجاز به عرضه غذا به مشتریان در ظروف یکبار مصرف به بیرون از سالن غذاخوری با رعایت کلیه شئونات اسلامی بوده و مجاز به پذیرش مشتریان تا قبل از اذان مغرب نیستند.

وی بیان کرد: متصدیان صنف کبابی تا یک ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به فعالیت نبوده و در صورت مشاهده، با متخلفین برخورد خواهد شد.

مدیر نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: صنوف ساندویچ، پیتزا، آبمیوه و بستنی فروشی ملزم به تعطیلی کامل از اذان صبح تا اذان مغرب هستند.

وی اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون نظارت صنوف و با توجه به تعطیلی کامل روز متصدیان صنف کبابی و صنوف ساندویچ، پیتزا، آبمیوه و بستنی فروشی می‌توانند تا قبل از سحر با رعایت مقررات و شئونات اسلامی فعالیت کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: واحدهای پذیرایی داخل مراکز اقامتی با رعایت استتار کامل و حفظ شئونات اسلامی و پرهیز از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری مجاز به سرویس‌دهی صرفا به مسافرین همان واحد هستند.

مدیر نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: واحدهای پذیرایی داخل پایانه‌های مسافربری در صورت رعایت استتار کامل و پرهیز از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری و حفظ حرمت کامل ماه مبارک رمضان مجاز به پذیرایی از مسافرین هستند.

وی از همه مردم مومن درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند. همچنین شماره تلفن 197 آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول