اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

مسئولان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تلاش کنند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسئولان باید با اجرای برنامه‌های مناسب و متنوع برای هرچه با شکوه‌تر برگزارشدن این روز تلاش کنند.

مسئولان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس تلاش کنند

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با دعوت از حضور مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: تدبیر هوشمندانه بنیانگذار انقلاب در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس همبستگی مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین را جهانی کرد.

وی با بیان اینکه امسال نیز با خلق حماسه سیاسی توسط مردم کشورمان، اتحاد همبستگی در راهپیمایی روز قدس نمایان‌تر خواهد بود، افزود: ملت ولایتمدار و غیور ایران اسلامی هر سال در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روز قدس ارتباطی به گرایشات سیاسی و جناحی در ایران ندارد و تنها در راستای تحکیم ارزش‌های دینی و اسلامی بین مسلمانان جهان و حمایت از ستمدیدگان فلسطین محقق می‌شود.

دهدشتی ادامه داد: مردم و مسئولان باید با اجرای برنامه‌های مناسب و متنوع برای هرچه با شکوه‌تر برگزارشدن این روز تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان چشم به این روز دوخته‌اند که چگونه مسلمانان جهان از آنها حمایت می‌کنند، تصریح کرد: با حضور در این مناسبت باید برادران مسلمان خود را همچنان تا موعد پیروزی همراهی کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم امسال نیز پرشورتر و پررنگ‌تر از هر ساله با حضور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنیم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول