اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ملت ایران در روز قدس آرمان رهایی فلسطین را فریاد می‌زنند

استاندار قم در پیامی از آحاد مردم ولایی قم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: ملت ایران در روز قدس آرمان رهایی فلسطین را فریاد می‌زنند.

ملت ایران در روز قدس آرمان رهایی فلسطین را فریاد می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: روز قدس، روز اسلام و ارزش‌های انسانی است. روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست‌های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام و آزادی خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است. روز خروش ملت‌های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است. این روز بزرگ که از یادگاری‌های ارزشمند امام راحل است هر سال نور امید تازه‌ای را بر دل مظلومان فلسطین تابانده و عزم و اراده میلیون‌ها انسان آزاده و مبارز در سرتاسر عالم را برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار، مصمم و استوارتر می‌سازد.

در ادامه این پیام آمده است: امسال در حالی به استقبال روز قدس می‌رویم که خروش بیداری اسلامی برخاسته از حنجر الهی روح خدا، نه تنها کاخ طاغوت صهیونیسم، که ستون‌های نامشروع قوام و دوام کشورها و دولت‌های نامشروع وابسته به این غده سرطانی در اقصی نقاط جهان را به لرزه انداخته و بیش از پیش، عجز و زبونی این رژیم سفاک، در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان و عزت روزافزون ملت مظلوم فلسطین را نمایان ساخته است.

در این پیام تاکید شده است: بدون شک روز جمعه آحاد مردم مومن روزه‌دار، پارسا، انقلابی و ولایت‌مدار قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، با مشت‌های گره کرده و پرشورتر از همیشه در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل و عظیم‌الشأن و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جنایت اشغالگران و حامیان غربی ـ آمریکایی آنان را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول