اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تأکید کرد

پاسخ مسلمانان در روز قدس به تحرکات شیطنت‌آمیز رژیم اشغا‌لگر قدس

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: مسلمانان جهان در روز جهانی قدس با حضور گسترده در راهپیمایی به تحرکات شیطنت‌آمیز رژیم اشغالگر قدس پاسخ خواهند گفت.

پاسخ مسلمانان در روز قدس به تحرکات شیطنت‌آمیز رژیم اشغا‌لگر قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی صبح امروز در نشست هفتگی با شورای معاونین مواضع دیدگاه‌های این حزب را در خصوص تحولات داخلی و بین‌المللی بیان کرد.

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه غم انگیز هتک حرمت به حرم مطهر حضرت زینب (س) توسط تروریست‌‌های سلفی خواستار پاسخ قاطع ارتش و دولت سوریه به اینگونه تحرکات وحشیانه تروریست‌ها شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر همچنین هتک حرمت بانوی محترمه آمر به معروف و ناهی از منکر در تهران توسط یکی از افراد بدحجاب را به شدت تقبیح کرد و خواستار اقدام جدی نهادهای قضایی و انتظامی در پاسداشت ارزشها و آمرین به معروف شد.

فاتحی در ادامه افزود دولت آمریکا که خود را داعیه‌دار حقوق بشر می‌داند سردمدار نژادپرستی و رفتارهای ضدانسانی است که نمونه بارز آن را می‌توان در تبرئه سرباز قاتل یک سیاه‌پوست مشاهده کرد.

وی آتش افروزی‌های آمریکا و انگلیس در منطقه و میدان دادن به نیروهای شبه‌نژادپرست سلفی را برگرفته از همان روحیه قرون وسطایی حاکمان آمریکا و انگلیس دانست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر درادامه افزود:آنچه امروز با محوریت آمریکا و انگلیس ازجمله قراردادن مقاومت حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی روی می دهد همنوا با بعضی ایادی خود درکشورهای حاشیه خلیج فارس دانست و آنرا طرحی در تداوم نقشه‌های شوم گذشته در تجزیه کشورهای اسلامی ارزیابی کرد و گفت:قطعا برافروختن آتش جنگ مذهبی از سوی سلفی‌های شبه نژادپرست درراستای همین اهداف شوم است.

وی موضع گیری دوگانه امریکا و انگلیس در بحرین وسوریه را فتنه گری دانست و افزود: در بحرین حاکمیت ستمگر و دیکتاتور با پشتوانه امریکا و دولت سعودی وانگلستان حرکت‌های مسالمت‌آمیز انبوه مردم را با گلوله پاسخ می‌گوید اما در سوریه‌گروه اندکی تروریست با حمایت آمریکا و انگلیس درمقابل دولت مردمی سوریه ایستاده و آتش جنگ را هر روز شعله‌ورتر می‌سازد آیا آنچه آمریکا و انگلیس دراین دو کشور عمل می‌کند منطبق با مبنای دموکراتیک است؟مردم مسلمان منطقه باید با هوشیاری کامل اوضاع را رصد نموده و به موقع نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ادامه در زمینه ابراز تمایل اخیر آمریکا و انگلیس به رابطه با ایران تاکید نمود: اینکه یک سوم کنگره آمریکا خواهان تقویت روابط دیپلماتیک با ایران شوند کافی نیست اگر آمریکا به فکر کنارگذاردن سیاست چماق و هویج است باید با لغو تحریم‌ها آن را به اثبات برساند و با این اقدام موانع گفتگو را بردارد وگرنه ابراز تمایل به مذاکره و رابطه تناسبی با حجم فزاینده تحریم‌های اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران ندارد آنچه ایران بعنوان حسن نیت نیازمند آن است اقدام عملی است نه صرفا بیانات لفظی.

فاتحی با اشاره به مخالفت اروپا با توسعه شهرک سازی‌های رژیم غاصب صهیونیستی بیان داشت: این اقدام می‌تواند گام مهمی درراستای مهار این رژیم نژادپرست باشد.

وی درادامه ضمن یادآوری نزدیک بودن روز جهانی قدس ابراز امیدواری کرد:همه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس تحرکات شیطنت‌آمیز رژیم اشغال‌گرقدس را با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و شعارهای دشمن شکن به نحو شایسته پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول