اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه سپاه نینوا گلستان:

روز قدس ترسیم یک راهبرد سرنوشت‎ساز برای آزادی قدس است

سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‎ای اعلام کرد: روز جهانی قدس ترسیم یک راهبرد سرنوشت‎ساز در راه آزادی قدس شریف از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی است.

روز قدس ترسیم یک راهبرد سرنوشت‎ساز برای آزادی قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان، در بیانیه سپاه نینوا استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس، آمده است: حماسه روز قدس یادآور فریاد کوبنده فرزند خلف پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت امام خمینی(ره) است که همچون صاعقه بر سر ناپاکان صهیونیسم فرود آمده و انعکاس آن در سراسر جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین‎انداز و با فراخوان ملت‎های مسلمان به اتحاد و ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی مسیر بیداری اسلامی را هموار کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تنها یک نامگذاری نیست بلکه ترسیم یک راهبرد سرنوشت‎ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی‎دفاع فلسطین در راه آزادی قدس شریف از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی و بیدار کردن ملت‎های مسلمان از خواب اجباری که سران سفّاکشان برای آنها تدارک دیده‎اند است و ثمرات این ابتکار ارزشمند و هوشمندانه امام راحل(ره) در سراسر جهان اسلام قابل مشاهده است.

این بیانیه می‎افزاید: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‎عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود.

در این بیانیه عنوان شد: حضور حماسی و دشمن‌شکن امت اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تبلور عزم و اراده راسخ امت اسلامی و بیداری ملل مسلمانی است که می‎روند تا با عزم و ایمانی محکم و استوار پاره تن اسلام و قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف را از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی این فرزند نامشروع استکبار جهانی آزاد سازند.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه نینوا استان گلستان در آستانه روز جهانی قدس که با لیالی قدر مقارن شده است ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‎های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‎ای از عموم ملت مسلمان ایران به ویژه مردم ولایت‎مدار استان گلستان برای حضور حماسی در راهپیمایی دشمن‎شکن روز جهانی قدس برای محو این غده سرطانی دعوت به عمل می‎آورد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول