اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از خانواده زندانیان صورت می‌گیرد

تجلیل از فرزندان ممتاز مددجویان زندان جیرفت

رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: در آیین تجلیل از فرزندان ممتاز مددجویان زندان این شهرستان 30 نفر در مقاطع تحصیلی مختلف تجلیل شدند.

تجلیل از فرزندان ممتاز مددجویان زندان جیرفت

حسین برشان امروز در حاشیه مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز مددجویان زندان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در برخی از خانواده‌های مددجویان استعدادها و نبوغ فراوانی وجود دارد که باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرد.

وی افزود: خانواده مددجویان نباید عقوبت زندانی را تحمل کنند، زیرا آن‌ها در ارتکاب جرم هیچ‌ گونه دخالتی نداشته و همانند دیگران می‌توانند در توسعه کشور مؤثر باشند و چرخه اقتصادی کشور را بچرخانند، بنابراین باید مورد حمایت قرار گیرند.

برشان تأمین بهداشت روانی و معیشت خانواده زندانیان را از جمله فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان دانست و تصریح کرد: این انجمن تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه به کار می‌گیرد.

وی با توجه به اینکه آموزش و پرورش در توسعه همه‌جانبه کشور مؤثر است، اضافه کرد: تحصیل علم و دانش از برنامه‌های اصلی سازمان زندان‌ها بوده و کارها و اقدامات خوبی در راستای اصلاح و تربیت مددجویان و خانواده آنان صورت گرفته است.

برشان تصریح کرد: در آیین تجلیل از فرزندان ممتاز مددجویان زندان که با همکاری واحد مددکاری زندان شهرستان جیرفت و انجمن حمایت از خانواده مددجویان برگزار شد 30 نفر از این افراد در مقاطع تحصیلی مختلف تجلیل شدند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع مبلغ 16 میلیون و 200 هزار ریال به آنان هدیه اعطا شده است، گفت: همچنین وسایلی مانند لباس، وسایل بازی و ... برای فرزندان مددجویان اندرزگاه نسوان تهیه و در اختیار آنان گذاشته شده است.

انتهای پیام/2655/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول