اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان:

زندانیان جرایم غیرعمد کنگان 25 رمضان آزاد می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کنگان 25 رمضان آزاد می‌شوند.

زندانیان جرایم غیرعمد کنگان 25 رمضان آزاد می‌شوند

طه دشتی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: امام علی (ع) از بزرگترین انسان‌ها در تاریخ اسلام است و نقش این امام همام در گسترش اسلام بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: باید نسبت به تبیین شخصیتی امام علی (ع) همت کنیم و جوانان باید نسبت به الگوبرداری از این شخصیت عظیم‌الشان اهتمام ورزند.

رئیس شورای اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و بخش عظیمی از درآمد کشور در این شهرستان و شهرستان عسلویه است.

دشتی‌مطلق تصریح کرد: مردم این شهرستان همواره در امور خیر پیشتاز بوده‌اند و شاهد انجام کارهای خیرخواهانه توسط این عزیزان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری جشن گلریزان در کنگان خبر داد و گفت: از خیرین و مومنین شهرستان انتظار داریم در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سهیم باشند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به نیازمندان و انسان‌های گرفتار یکی از ویژگی‌های مولای مومنان بوده و انتظار می‌رود در این ماه پر خیر و برکت خیرین و مومنین کنگانی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سهیم باشند.

رئیس شورای اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم جشن گلریزان امسال در کنگان در 25 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

دشتی‌مطلق به جایگاه شهرستان کنگان در جشن گلریزان در استان اشاره کرد و گفت: مردم خوب و نوع دوست شهرستان کنگان همواره در کارهای خیر از جمله کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پیشگام بوده و امسال نیز با کرامت در این آیین ارزشمند و خداپسندانه شرکت خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان افزود: محروم شدن خانواده‌ها از حضور سرپرست خانوار و یا فرزندان خود تبعات روحی ـ روانی و اجتماعی فراوانی را به‌دنبال خواهد داشت.

دشتی‌مطلق یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده این مراسم در عصر روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در تالار فرهنگ و هنر کنگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول