اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی قزوین خبر داد

برگزاری ضیافت افطاری مددجویان در زندان مرکزی قزوین

رئیس زندان مرکزی قزوین از برگزاری مراسم ضیافت افطاری ویژه مددجویان این مرکز خبر داد.

برگزاری ضیافت افطاری مددجویان در زندان مرکزی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین، عباس رمضانی اظهار داشت: افطاری دادن به روزه‌داران یکی از سنت‌های اسلامی است و هر ساله این سنت حسنه و پسندیده در زندان‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های خوبی از جمله تلاوت قرآن، دعا خواندن و افطاری دادن در بین مددجویان برگزار می‌شود.

رئیس زندان مرکزی قزوین ماه مبارک رمضان را ماه ساده‌زیستی خواند و تصریح کرد: ساده‌زیستی یکی از الگوهای رفتاری ماه مبارک رمضان است و همه وظیفه دارند این سنت نیکو را در سطح جامعه تبلیغ کنند.

وی با اشاره به اینکه بروز بسیاری از جرایم نتیجه تجمل‌گرایی و پایبند نبودن به اصول دین است، بیان کرد: بسیاری از زندانیان از دست دادن زندگی و تحمل حبس را دور شدن از عقاید و ارزش‌های دینی می‌دانند و با حضور فعال در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی درصدد جبران گذشته خود هستند.

رمضانی ضمن تأکید بر نهادینه‌سازی برنامه‌های تربیتی و دینی در سطح جامعه افزود: چنانچه افراد در معرض آسیب، قبل از زندان آموزش‌ها و مهارت‌های درست زندگی کردن را بیاموزند، هرگز مرتکب جرم و بزه و راهی زندان نمی‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با اعمال سیاست‌های جدید حبس‌زدایی و اجرای برنامه‌های تربیتی و بازپرورانه آمار جمعیت کیفری زندان‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول