اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی زندان مرکزی همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی همدان

مسئول فرهنگی زندان مرکزی همدان از برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی همدان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در زندان مرکزی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، حمید تکرلی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را به همین مناسبت در زندان مرکزی برگزار کردیم.

وی بیان داشت: از جمله این برنامه‌ها تهیه و نصب بنر دعاهای مخصوص این ماه در نمازخانه بندها، نصب تابلوی دیجیتالی و همچنین پلاکاردهای مرتبط با این ایام بوده است.

مسئول فرهنگی زندان مرکزی همدان افزود: به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر مددجویان از معنویات ماه مبارک رمضان جلسه توجیهی مسئولان واحد فرهنگی با وکلا و مسئولان اتاق‌های بندهای مختلف زندان مرکزی همدان در سالن آمفی تئاتر آن مجموعه برگزار شد.

وی ابراز کرد: مددجویان با بهره‌گیری از فضای معنوی این ماه در مسیر اصلاح و بازگشت شرافتمندانه به جامعه گام برمی‌دارند.

تکرلی همچنین بر لزوم رعایت قوانین و مقررات وضع شده ویژه در این ایام تأکید و پایبندی و حفظ حرمت این ماه را از وظایف مهم همه مددجویان برشمرد.

در ادامه مسئول دارالقرآن زندان مرکزی همدان ضمن بیان شأن و فضیلت ماه میهمانی خدا، این ماه را فرصتی مناسب برای بازسازی خلاهای معنوی  بیان کرد.

محمد شادروان عنوان کرد: مددجویان با حضور در برنامه‌های گوناگون پیش‌بینی شده واحد فرهنگی در این ایام از انوار آسمانی و قرآنی آن بهره‌مند می‌شوند.

همچنین در انتهای برنامه‌های ویژه استقبال از ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام والمسلمین رضایی از کارشناسان واحد فرهنگی زندان مرکزی همدان با حضور در استودیو پخش برنامه‌های سیمای زندان به صورت زنده  سخنانی را در رابطه با روزه و روزه‌داری بیان کرد.

انتهای پیام/89007/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول