اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان زنجان خبر داد

کمک 2،7 میلیارد ریالی مردم زنجان به زندانی‌ها

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از کمک 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی مردم استان در جشن گلریزان به زندانی‌ها خبر داد.

کمک 2،7 میلیارد ریالی مردم زنجان به زندانی‌ها

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشن گلریزان سالانه با مشارکت چند دستگاه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب برگزاری جشن گلریزان کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری می‌شود، تصریح کرد: مردم استان همواره در کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند و هر سال شاهد حضور باشکوه زنجانی‌ها در این جشن معنوی هستیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته جشن گلریزان در استان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد، افزود: این جشن برای آزادسازی 118 زندانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جشن مذکور 2 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک به صورت نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد، ادامه داد: این کمک‌ها شامل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان است.

کریمی با تقدیر از حضور خیرخواهانه مردم استان و خیرین در این جشن افزود: مبلغ جمع‌آوری شده در جشن گلریزان امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی در ادامه به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان ابهر نیز اشاره کرد و گفت: این جشن 12 مردادماه مصادف با 25 رمضان در سالن شهید باهنر ابهر از ساعت 19 برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و غیر کلاهبرداری را مواردی از جمله مهریه، دیه، نفقه و سایر محکومیت‌های مالی تشکیل می‌دهند که بدون هیچ نیت مجرمانه‌ای تنها بخاطر یک اتفاق ماه‌ها یا سال‌ها پشت میله‌های زندان محبوس شده و در انتظار کمک خیران و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول