اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

روز قدس به نمایان شدن چهره غاصب صهیونیسم در جهان کمک کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب روز به نام قدس موجب آشکار شدن اقدامات ضد بشری این رژیم غاصب برای جهانیان شده است.

روز قدس به نمایان شدن چهره غاصب صهیونیسم در جهان کمک کرد

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان روز قدس را یادگار امام راحل اعلام کرد و اظهار داشت: انتخاب چنین روزی توسط ایشان بسیار هوشمندانه بوده است.

وی افزود: روز قدس موضع نظام را در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی به صورت جهانی مشخص کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع قدس بعد از انتخاب روزی به این نام به صورت ملی درآمده است، تصریح کرد: موضوع فلسطین از طرف ملت و دولت ایران به صورت همزمان دنبال می‌شود.

وی به ابزار قوی تبلیغاتی دشمن اشاره و اضافه کرد: اگر چنین روزی انتخاب نمی‌شد بدون شک توان رویارویی تبلیغاتی با این موضوع در جهان اسلام وجود نداشت.

علیمردانی انتخاب روز قدس را موجب دخیل شدن مسلمانان جهان در مورد مشکلات مردم فلسطین اعلام کرد و گفت: مطرح شدن این موضع در جهان اسلام موجب آشکار شدن اقدامات ضد بشری این رژیم غاصب شده است.

وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: این روز فرصت خوبی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به اقدامات آمریکا در مورد به سازش کشاندن کشورهای خاورمیانه اشاره و تصریح کرد: آنها با این اقدامات در صدد کاهش مخالفت‌های موجود در جهان اسلام با رژیم غاصب صهیونیسم هستند.

وی حضور در راهپیمایی‌های روز قدس را تبعیت از امام راحل دانست و اضافه کرد: برای ادامه آرمان‌های امام خمینی(ره) باید در راهپیمایی روز قدس مشارکت کرد.

علیمردانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه دینی و انسانی برشمرد و تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی روز قدس باید با صدای بلند انزجار خود را رژیم غاصب اسرائیل اعلام کنند.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول