اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

تعامل سازنده دولت و مجلس ضروری است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: برای توسعه کشور و تحقق اهداف کلان نیازمند تعامل سازنده قوای مقننه و مجریه هستیم.

تعامل سازنده دولت و مجلس ضروری است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های متعددی در روابط کاری مجلس و دولت وجود داشت که انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد: در برخی اوقات اختلاف‌‌نظرهای میان نمایندگان مجلس و اعضای دولت ایجاد می‌شد که متاسفانه این اختلاف نظرها موجب کند شدن خدمت‌رسانی به مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای کشور شد.

*بروز اختلاف نظر و سلیقه در میان مسئولان طبیعی است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: البته باید توجه داشت که در هر کاری میان انسان‌ها اختلاف نظر و سلیقه ایجاد می‌شود و هرگز نمی‌توان دو نفر را که به طور کامل با هم هم نظر و هم عقیده هستند، پیدا کرد.

اکبریان ادامه داد: بنابراین در کارهای بزرگ مانند اداره یک جامعه بروز اختلافاتی در اجرا امری طبیعی بوده و غیر عادی نیست، به شرط آنکه این اختلافات از یک حد متعادلی خارج نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییر دولت و نزدیک بودن آغاز رسمی فعالیت دولت یازدهم، قوای مجریه و مقننه باید چه رویکردی را نسبت به یک دیگر داشته باشند؟ گفت: مهمترین نیاز ما تعامل مثبت و سازنده میان دولت و مجلس است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را در حوزه‌های داخلی و خارجی و همچنین اجرای برنامه‌های مهم اقتصادی در پیش داریم و برای رسیدن به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز 20 ساله نیازمند تعامل و همکاری میان هر سه قوه به ویژه مجلس و دولت هستیم.

اکبریان تاکید کرد: به طور قطع بدون تعامل سازنده و مثبت نمی‌توانیم در تحقق اهداف کلان کشور و خدمت به مردم موفق باشیم و لازم است که نمایندگان مجلس و اعضای دولت این مهم را مدّنظر داشته باشند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مجلسیان ثابت کرده‌اند که در راستای تحقق اهداف نظام، خدمت به مردم و توسعه کشور آمادگی کامل دارند و امیدواریم در دولت آینده شاهد تعامل و همکاری سازنده میان هر سه قوه باشیم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول