اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بعید است مجلس با حضور «استراو» در مراسم تحلیف موافقت کند/ انگلیس قابل ‌اعتماد نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر بعید بودن موافقت مجلس برای حضور افرادی مانند جک استراو در مراسم‌هایی مانند تحلیف ریاست جمهوری افزود: مجلس نسبت به افراد این چنینی موضع خاص خود را دارد.

بعید است مجلس با حضور «استراو» در مراسم تحلیف موافقت کند/ انگلیس قابل ‌اعتماد نیست

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه خبر حضور جک استراو در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در حد خبر بوده است، اظهار داشت: در این مورد خبر تایید شده‌ای به دست نمایندگان مجلس نرسیده است.

وی با تاکید بر بعید بودن موافقت مجلس برای حضور افرادی مانند جک استراو در مراسم‌هایی مانند تحلیف ریاست جمهوری افزود: مجلس نسبت به افراد این چنینی موضع خاص خود را دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به برخوردهای دولت انگلیس از اوایل انقلاب تاکنون با نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: انگلیسی‌ها طی این مدت یا خودشان توطئه‌گر بوده‌اند یا از سایر توطئه‌گران بر ضد نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت انگلیس از نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مجلس نسبت به حضور افرادی چون جک استراو موضع دارد، ادامه داد: باید اذعان کرد که چنین درخواستی به دست نمایندگان مجلس نرسیده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در صورت اصرار دولت منتخب مبنی بر حضور جک استراو در مراسم تحلیف گفت: بعید است مجلس با توجه به سوابق با چنین موضوعی موافقت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب با مجلس است، گفت: امکان حضور جک استراو در مراسم تحلیف بسیار بعید است.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول