اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه جامعه ورزشی اردبیل تاکید شد

روز قدس روز قاطعیت جهان اسلام علیه قداره‌بندان صهیونیست

در بیانیه جامعه ورزشی استان اردبیل تاکید شده است روز جهانی قدس روز قیام و قاطعیت جهان اسلام علیه قداره‌بندان صهیونیست و حامیانش است.

روز قدس روز قاطعیت جهان اسلام علیه قداره‌بندان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه آمده است: در روز جهانی قدس همچون گذشته ورزشکاران استان اردبیل با گام‌های استوار در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس حماسه ماندگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و پایان دادن به درد و رنج مردم مظلوم فلسطین است. قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌دانند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل‌اند و ایمان دارند که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود در این روز بزرگ قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه ورزش و جوانان استان اردبیل در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد که با نهایت توان و تلاش خود در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهد کوشید.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: جامعه ورزش ضمن دعوت از آحاد مردم ولایت‌مدار و فهیم استان اردبیل با حضور گسترده اعضای هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان ورزش، اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان همگام با دیگر اقشار امت ولایت‌مدار در راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس حماسه دیگری خلق خواهد کرد.

انتهای پیام/62006/ج/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول