اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

روز قدس یوم وحشت شیاطین روزگار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روز قدس به عنوان روز احیای ارزش‌های ناب اسلام در دفاع از حق مظلومان روز وحشت شیاطین روزگار است که از هر سو تلاش می‌کنند تا بر امت اسلامی غلبه کنند.

روز قدس یوم وحشت شیاطین روزگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی سراسری روز قدس در اردبیل اظهار داشت: به خاطر عظمت این روز سرنوشت‌ساز رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه‌ای آنها از ماه‌ها پیش به فکر تدابیر ویژه می‌افتند تا عظمت حضور مردم در روز قدس را بشکنند اما قطعاً جمعه این هفته و در گرامیداشت این روز بزرگ همه مسلمانان به صحنه می‌آیند تا شاخ استکبار را بار دیگر بشکنند.

وی با یادآوری اینکه امام (ره) در یک تدبیر و دور‌اندیشی تاریخی و بی‌نظیر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا همیشه عظمت حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و امت‌های دیگر معلوم و مشخص شود، خاطرنشان کرد: این روز بعد از گذشت سه دهه همچنان به روز امیدواری مستضعفان جهان در اعلام انزجار و نفرت از عملکرد صهیونیسم بین‌المللی تبدیل شده که ماشین کشتار آنها همچنان انسان‌های بی‌گناه را در کام گرفته و سعی دارند فریاد آزادی‌خواهی آنها را خاموش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی امروز به یک جرثومه فساد و حیله و نیرنگ در قلب اسلام تبدیل شده است، گفت:‌ برای پاک کردن این لکه ننگ به یک وحدت و خیز حقیقی امت اسلامی نیاز داریم که روز قدس می‌تواند مبدا این وحدت و همدلی باشد.

نظر‌پور با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله قدس وحشت و هراس واقعی را در دل مستکبران می‌اندازد، یادآور شد: همچنان معتقدیم روز قدس یوم وحشت شیاطین و روز به انزوا کشیدن توطئه‌چینان علیه جهان اسلام است.

این مسئول با یادآوری اینکه در این روز همه ملت‌های آزاده باید با بصیرت و بیداری کامل به صحنه بیایند تا ضمن اعلام بیزاری از ظلم  و جور از آرمان آزادی سایر ملت‌های مسلمان نیز دفاع کنند، ادامه داد: امروز در کشورهای مسلمان منطقه شاهد خیز عظیم علیه ظالمان و مستکبران هستیم که نباید در این صفوف به هم فشرده رخنه‌ای به وجود آید چرا که آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیسم سعی دارد به هر نحو ممکن نهضت‌ها و انقلاب‌های بیدار‌بخش کشورهایی همچون مصر، تونس، لیبی، بحرین و ... به انحراف بکشاند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: از سوی دیگر روز قدس امسال روز خشم امت اسلام علیه اتحادیه اروپا در تصمیم‌گیری سخیف اخیر است که شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را که فقط با هدف دفاع از آرمان ملت‌های مظلوم شکل گرفته تروریست خطاب کرده و با این کار در حقیقت مفتضحانه آبروی خود را بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نظر‌پور در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون سایر مناطق کشور از ساعت 11 صبح در شهر اردبیل و سایر مناطق استان آغاز می‌شود، ابراز داشت: در این راهپیمایی که اقشار مختلف جامعه حضور پیدا می‌کنند شرکت‌کنندگان در مسیر تعیین شده تا میعادگاه‌های نماز جمعه ضمن سر دادن شعارهای محکومیت حرکت ددمنشانه استکبار جهانی در به خاک و خون کشیدن ملت‌های مسلمان و شیعی، از گروه‌های ضاله و ایادی و اجانب استکبار نظیر فرقه ضاله وهابیت، سلفی‌ها، تکفیری‌ها و بهایی‌ها اعلام انزجار خواهند کرد.

انتهای پیام/62007/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول