اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در قزوین اعلام شد

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت اقدام غیرمسئولانه اتحادیه اروپا در قرار دادن حزب‌الله قهرمان لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی، از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار استان دعوت کرد تا با توجه به حساسیت روز جهانی قدس امسال همگام با مسلمانان سراسر جهان و ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با خلق حماسه سیاسی دیگر با طنین فریاد حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین نفرت و انزجار خود را از صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام (ره)، روز بیداری امت اسلام، نمایش قدرت اسلام و تحقق آمال مسلمانان جهان در رفع ظلم و ستم است؛ روزی که دشمن صهیونیستی بر خود می‌لرزد.

این اطلاعیه قدس را نماد وحدت و یکپارچگی در تاریخ درخشان امت اسلام خوانده و تصریح کرده است: قدس سرزمین انبیا و اولیا خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطین مبدل شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مردم مسلمان روزه‌دار در جای جای این کره خاکی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گرد هم می‌آیند تا حقیقت اسلام را به دنیای مرعوب از غوغاسالاری دول غرب نشان دهند.

همچنین در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از این روز بزرگ به عنوان روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی یاد شده است که در آئین بزرگ صیام، روزه‌هایشان را کامل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیمانی دوباره می‌بندند.

مسیر راهپیمایی روز جمعه مورخه 11 مرداد ماه سال جاری، مطابق با 24 ماه مبارک رمضان در سراسر استان قزوین در این اطلاعیه به صورت ذیل اعلام شده است:

مسیر شماره یک: چهارراه ولی عصر (عج) ـ خیابان طالقانی ـ میدان آزادی ـ مسجدالنبی (ص)

مسیر شماره دو: میدان میرعماد (دروازه درب کوشک) خیابان نادری ـ (میدان آزادی) ـ مسجدالنبی (ص)

گفتنی‌ است، تجمع در مسیرها ساعت 10:30 صبح و حرکت از مسیرها به طرف مسجدالنبی (ص) ساعت 11 صبح است.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول