اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

پیام راهپیمایی روز قدس حمایت مستمر از فلسطین است

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: پیام ملت ما در روز قدس امسال به همه جهان این است که حمایت مستدام، مستمر و آگاهانه ما از فلسطین تداوم خواهد داشت.

پیام راهپیمایی روز قدس حمایت مستمر از فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی ظهر امروز در نشست طلاب و مبلغین علوم دینی اهل سنت قروه با بیان این مطلب گفت: روز جهانی قدس از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و یادگار حضرت امام خمینی (ره ) بوده که با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران گره عمیقی خورده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان نماد تمام رفتارهای ضدبشری است که با رفتارهای غیرانسانی و تهاجم‌های وحشیانه خود، حقوق بشر را به تمام معنا به تمسخر گرفته است.

وی پیام حضور در راهپیمایی روز قدس را اعلام حمایت از همه جبهه‌های مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه اعلام کرد و افزود: بیت‌المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان دارای جایگاه ارزنده‌ای است و غیرت دینی مسلمانان، صهیونیست را به بازگرداندن این قطعه از تاریخ و هویت دینی به آغوش اسلام وادار خواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز به دلیل خیزش‌های عظیم جهان اسلام و فراگیری بیداری اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی در انزوای تمام قرار دارد و روزهای زوال آن نزدیک است.

امام جمعه اهل سنت قروه دلایل آماج تهاجم قرار گرفتن خاورمیانه از سوی استکبار جهانی را وجود ذخایر ارزشمند اقتصادی  زیرزمینی، موقعیت خاص نظامی و استراتژیکی آن برای حفظ منافع اسراییل غاصب اعلام کرد و افزود: علم کردن این رژیم جعلی در منطقه از سوی استعمار پیر انگلیس، رسیدن به منافع و ثروت‌های نهفته در این منطقه است.

وی با ابراز تاسف از بی‌توجهی برخی حکومت‌های اسلامی نسبت به مسئله فلسطین گفت: متاسفانه برخی حکومت‌ها در روز قدس به جای فریاد مرگ بر اسراییل به غاصبان قدس شریف، دست دوستی می‌دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: پایه‌گذاری و نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل با این هدف انجام شد، تا قبله‌گاه نخست مسلمانان و فلسطین عزیز هیچ گاه فراموش نشود.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل فرقه‌های انحرافی و ضاله، توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان است، گفت: آینده دنیا از آن اسلام است و این ترفندها راه به جایی نخواهد برد.

ماموستا محمدی سلفی و وهابی را از فرقه‌های ضاله دست ساخته استکبار جهانی معرفی کرد و گفت: تمامی مبلغان دینی از شیعه و سنی رسالت دارند تا با آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان راه را بر توسعه این فرقه‌ها ببندند.

وی غفلت از اتحاد را آفت، اجتماع بزرگ امت اسلامی دانست و افزود: کشورهای استکباری هرگاه در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده‌اند، با این حربه شوم سعی در براندازی حکومت‌های اسلامی داشته‌اند که نمونه آن را امروز در کشور مصر شاهد هستیم.

امام جمعه اهل سنت قروه در ادامه به بهره‌گیری از فرصت نورانی ماه رمضان و به ویژه شب‌های قدر تاکید کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت بهشتی گشوده و درهای بلا و مصیبت بسته می‌شوند تا مومنان به فیض کامل برسند.

ماموستا محمدی در پایان نوکری شریعت محمدی را بزرگترین افتخار علمای دین دانست و گفت: این افتخار نعمت بزرگی است که بر عهده ما نهاده شده است و باید تا پای جان در اجرای آن بکوشیم.

انتهای پیام/79009/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول