اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

روز قدس تجلی آرمان‌خواهی و ظلم‌ستیزی مسلمانان جهان است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: روز قدس تجلی آرمان‌خواهی و ظلم‌ستیزی مسلمانان جهان است.

روز قدس تجلی آرمان‌خواهی و ظلم‌ستیزی مسلمانان جهان است

ماموستا معروف خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: روز قدس روزی است که مستضعفان جهان اسلام انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیسم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن میلیون‌ها انسان بی‌گناه در اقصی نقاط جهان و به ویژه فلسطین اعلام می‌کنند.

وی افزود: روز جهانی قدس متعلق به جهان اسلام است و حضور هر چه بیشتر در یوم‌الله روز جهانی قدس موجب وحشت در دل استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس خواهد شد.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه روز قدس تیری به قلب یک توطئه بزرگ استکباری است خاطرنشان کرد: این روز با عظمت حرکتی است برای خنثی کردن توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکاران‌شان دست به یکی کرده‌اند تا به کلی مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند. این‌ها یک آرمان غیرانسانی دارند.

خالدی با تاکید بر سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تبیین روز قدس، گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند، روز قدس روزی است که تفاوت بین منافقین و متعهدین آشکار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این روز مستضعفان جهان اسلام انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیسم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن میلیون‌ها انسان بی‌گناه در اقصی نقاط جهان و به ویژه در فلسطین اعلام می‌دارند.

ماموستا خالدی اظهار کرد: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده‌ای است که امروز در کشورهای مسلمان مصر، تونس، لیبی و بحرین شاهد آن هستیم  که مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل به پا خواسته‌اند.

وی روز قدس را روز همبستگی مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های رژیم اشغالگر قدس عنوان و تصریح کرد: این روز تجلی آرمان‌خواهی و ظلم‌ستیزی مسلمانان جهان است.

ماموستا خالدی با تاکید بر اینکه دشمنان و به ویژه رژیم صهیونیستی در تلاش است تا این روز از اذهان مردم پاک شود، افزود: قدس از جایگاه ویژه‌ای برای مسلمانان برخوردار بوده باید تلاش کنیم تا راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از همیشه برگزار شود.

خالدی روز قدس را روز بیداری و استکبارستیزی امت اسلام عنوان کرد و گفت: امام‌خمینی(ره) برای هماهنگ ساختن امت اسلامی به مخالفت با رژیم غاصب اسرائیل و خارج کردن مسئله فلسطین از منطقه‌ای به جهانی شدن، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به اینکه هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میلیون‏ها مسلمان در سراسر جهان فریاد مظلومیت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی سر می‏دهند، افزود: این فریادهاست که موجب شده تا رژیم مصنوعی اسرائیل با گذشت بیش از 60 سال همچنان با بحران مشروعیت و بقا روبه‌رو باشد.

وی انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را نشان از آینده نگری و ژرف اندیشی امام راحل برای ایستادگی و مقاومت برابر جهانخواران عنوان کرد.

امام جمعه اهل سنت بیجار در پایان سخنان خود اذعان کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با اتحاد و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مظلومیت و استکبار ستیزی را سر خواهند داد.

انتهای پیام/79015/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول