اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

4500 شغل برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‎شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 4 هزار و 500 فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود.

4500 شغل برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری ایجاد می‎شود

نوذر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در یک سال گذشته 4 هزار و 410 نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه این افراد به‌منظور ایجاد اشتغال در بخش‌های مشاغل خانگی و خوداشتغال آموزش می‌بینند، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 250 نفر تسهیلات مشاغل خانگی و 800 نفر نیز  تسهیلات خوداشتغالی گرفتند.

حیدری در ادامه از ایجاد 4 هزار و 500 فرصت شغلی در استان طی سال‍‎جاری خبر داد و گفت: امسال 4 هزار و 500 فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بیش از 380 میلیارد ریال اعتبار از سوی  کمیته امداد هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد فرصت شغلی 400 مورد کار انگیزی، یک هزار و 250 مورد مشاغل خانگی، 450 مورد تبدیلی و یک هزار و 800 مورد خودکفایی هستند.

حیدری گفت: 300 طرح نیز شامل صندوق توسعه ملی و ویژه توسعه کشاورزی هستند.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول