اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار خبر داد

ایجاد 4 هزار فرصت شغلی در شهرستان بیجار

معاون فرماندار بیجار از ایجاد 4 هزار و 135 فرصت شغلی در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 4 هزار فرصت شغلی در شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقر جدی امین‌پور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیجار که صبح امروز در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تحقق میزان تعهد اشتغال ادارات مختلف در سال 92 اظهار کرد: به‌کارگیری توان تمامی ادارات و نهادها برای ایجاد فرصت‌های شغلی امری لازم و  ضروری است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون مجریان 477 طرح مشاغل خانگی از جمله طرح‌های فرش‌بافی، گلیم‌بافی و خیاطی موفق به دریافت تسهیلاتی به مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان شده‌اند.

امین‌پور حمایت از کسب و کار خرد را پرداخت بیش از 4 میلیارد تومان به صاحبان 422 طرح بیان کرد.

معاون فرماندار شهرستان بیجار تصریح کرد: در سال جاری تعهد اشتغال در این شهرستان 4 هزار و 135 نفر است و ادارات و نهادها موظف به تحقق سهمیه خود و ایجاد فرصت‌های شغلی در بیجار هستند.

امین‌پور در ادامه به اهمیت ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی در شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال از مهم‌ترین عامل‌های پیشرفت و توسعه شهری بوده و لازم است این مقوله برای تمامی ادارات و نهادها در اولویت کاری قرار گیرد.

لازم به ذکر است، براساس مصوبات این جلسه، 25 طرح کسب و کار خرد و 46 طرح مشاغل خانگی با مبلغ بیش از 370 میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/79015/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول