اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

پروژه انتقال آب ارس منافع کشاورزان مغان را تامین نمی‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در خصوص انتقال آب رود ارس اظهار گفت: با تاسف باید گفت این انتقال بدون در نظر گرفتن آب مورد نیاز کشاورزان و زارعان مغان انجام شده است.

پروژه انتقال آب ارس منافع کشاورزان مغان را تامین نمی‌کند

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص اعتراض و تذکر مجمع نمایندگان استان به وزارت نیرو در خصوص انتقال آب رود ارس اظهار داشت: با تاسف باید گفت این انتقال بدون در نظر گرفتن آب مورد نیاز کشاورزان و زارعان مغان انجام شده و قرار است از طریق شبکه سد خدا‌آفرین که درحال تکمیل است بخش عظیمی از اراضی مغان زیر‌پوشش آبیاری تحت فشار برود.

وی خاطرنشان کرد: این انتقال صرفاً برای احیای دریاچه ارومیه صورت نمی‌گیرد بلکه انتقال به تبریز و احیای منطقه‌ای به نام «خشک، خشک» است که با پیگیر‌ی‌ها و رایزنی‌های معاون رئیس جمهور تاج‌الدینی و دو نماینده آذربایجان شرقی و همدستی برخی از مسئولان برنامه‌ریزی شده است.

تذکر جدی به وزیر ورزش و جوانان به خاطر تعلل در اعطای سهمیه تیم لیگ برتری

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بخش دیگری از سخنان خود به تذکر کتبی خود به وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: این تذکر  به خاطر تعلل در اعطای سهمیه لیگ دسته یک به استان اردبیل داده شد تا تیمی در شأن اردبیل امتیازش به این استان داده شود تا به راحتی بتوانیم در سال‌های آینده در لیگ برتر تیمی از اردبیل راه شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: با هدف حل مشکل تیم فوتبال شهرداری اردبیل و احیای ذوب‌آهن با معاونت امور ورزش ورزش و جوانان رایزنی‌هایی را انجام دادیم تا حداقل به این تیم‌ها که در لیگ پایین‌تر بازی‌ می‌کنند کمک کنند تا امکان صعود آنها فراهم آید.

این نماینده مجلس با ابراز تاسف از انحلال زودهنگام باشگاه آرتا سبلان اردبیل ادامه داد: بنده یقین دارم تا زمانی که افراد دلسوز و ورزشی در این حوزه وارد گود نشوند امکان احیا و تقویت ورزش و فوتبال استان اردبیل مهیا نخواهد شد.

پیرموذن افزود: در دیدار اخیر با دکتر روحانی از رئیس جمهور منتخب خواستیم تا برای وزارت ورزش و جوانان گزینه قوی و توانمندی را انتخاب کند تا با نگاه عادلانه به ورزش استان‌های مختلف قادر باشد فوتبال، کشتی و سایر رشته‌های پر طرفدار در استان اردبیل نیز به مرور زمان احیا شود.

وی در خصوص رایزنی‌های انجام شده برای واگذاری امتیاز یک تیم درست و حسابی برای لیگ دسته یک کشور گفت: ما با هدایتی مدیرعامل استیل آذین وارد مذاکره شدیم اما به دلیل آنکه تیم هدایتی در دسته دوم حضور دارد امکان واگذاری امتیاز آن فراهم نشد که تا حصول نتیجه برای انتقال یک تیم شناسنامه‌دار و در شأن مردم اردبیل به این استان تمام تلاش و سعی خودمان را به کار گرفتیم تا این کار انجام شود.

ملاقات تعدادی از نمایندگان با هاشمی رفسنجانی

وی با اشاره به ملاقات امروز تعدادی از نمایندگان و منتخبان نمایندگان استان اردبیل با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: در این دیدار سعی داریم از تجربیات و دیدگاه‌های هاشمی‌رفسنجانی در دوره‌های تصدی مسئولیت و همچنین راهکارهای مدبرانه در کمک به دولت یازدهم برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: برای این نشست حجت‌الاسلام برومند و بنده از جمع نمایندگان استان اردبیل کاندیدا شدیم که به احتمال زیاد در این مراسم حاضر خواهیم شد.

پیرموذن در پایان سخنان خود ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در راهپیمایی روز جمعه در پاسداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگذاری شده است، به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: مجمع نمایندگان استان و شمال‌غرب از اهالی حسینی، متدین و ولایت‌مدار استان‌های شمال‌غرب خواسته تا در این راهپیمایی سراسری ضمن نشان دادن وفاداری خود به آرمان مردم مظلوم فلسطین در دفع توطئه استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی کمر همت ببندند و با خروش واقعی خود حرکت اخیر اتحادیه اروپا را در تروریست خطاب کردن حزب‌الله لبنان نشان داده و به دنیا ثابت کنند که تروریست واقعی رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام/62001/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول