اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش قیمت روند تحویل گندم به سیلوها را بهتر ‌کرد

ایرانی‌فام: 43 هزار تن گندم از کشاورزان آذربایجان‌شرقی خریداری شد

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: با احتساب مجموع 32 هزار تن خرید بخش دولتی و 11 هزار و 750 تن خرید بخش خصوصی تاکنون در مجموع 43 هزار و 750 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

ایرانی‌فام: 43 هزار تن گندم از کشاورزان آذربایجان‌شرقی خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب ایرانی‌فام صبح امروز در حاشیه جلسه بررسی خرید تضمینی گندم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت هزینه خرید به کشاورزان به‎ روز بوده و شعب بانک سپه در سراسر استان موظف به واریز آن به حساب کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود با افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سطح استان روند بهتر از قبل شود، افزود: در چند روز گذشته استقبال بیشتری از سوی کشاورزان برای تحویل گندم به مراکز دولتی می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه قبلاً خرید گندم دوروم و نان به ترتیب به قیمت 750 و 720 تومان بوده که با افزایش 80 تومانی به 830 و 800 تومان رسیده است اضافه کرد: سال گذشته اکثر کشاورزان محصول خود را به بخش خصوصی تحویل دادند اما امسال از بخش دولتی استقبال بهتری می‌شود.

وی با بیان اینکه در بیش از 150 مرکز اعم از سیلوهای دولتی، خصوصی و با مباشرت سازمان تعاون روستایی خرید گندم آغاز شده است افزود: با عنایت به اینکه امسال بارندگی در سطح استان نسبتاً خوب بوده و با توجه به میزان زمین‌های زیرکشت زراعی پیش‌بینی می‌شود بیش از سال گذشته از مزارع استان گندم برداشت شود.

وی با بیان اینکه تمام سیلوها و مراکز خرید به طور شبانه‌روزی آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند، ادامه داد: از کشاورزان عزیز می‌خواهیم گندم‌های مازاد بر نیاز خود را به نزدیک‌ترین مراکز خرید تحویل داده تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل از تسهیلات پرداخت به موقع و نقدی وجه کالای تحویلی برخوردار شوند.

انتهای پیام/60002/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول