اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

روند تحویل گندم به مراکز دولتی طی روزهای آینده بهبود می‌یابد

استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه 50 درصد از گندم استان زنجان هنوز برداشت نشده است، روند تحویل گندم به این مراکز طی روزهای آینده بهبود می‌یابد.

روند تحویل گندم به مراکز دولتی طی روزهای آینده بهبود می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت خرید گندم از کشاورزان اظهار داشت: این افزایش قیمت مشکل تحویل گندم به مراکز خرید توسط کشاورزان را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه از اول هم بنا بود قیمت گندم افزایش یابد، افزود: بنا به دلایلی این افزایش قیمت اطلاع‌رسانی نشد.

استاندار زنجان تحویل گندم به بخش خصوصی و یا انبار کردن به صورت غیر استاندارد و یا عدم تحویل گندم به بخش دولتی را از جمله نگرانی‌های موجود در این مورد اعلام و تصریح کرد: این مشکلات با افزایش قیمت اعلام شده تا حدودی برطرف شده است.

وی با تاکید بر بروز نگرانی از عدم تحویل گندم در چند ماه از آغاز برداشت گندم به مراکز خرید اشاره و اضافه کرد: با شرکت‌هایی خاص برای مباشر شدن در خرید گندم توافقاتی انجام شده است.

رئوفی‌نژاد با قطعی دانستن افزایش قیمت خرید گندم از کشاورزان گفت: این موضوع هنوز ابلاغ کتبی نشده است.

وی به افزایش روند تحویل گندم به مراکز خرید بعد از اعلام قیمت‌ها اشاره و اضافه کرد: این افزایش تحویل از 2 تا 3 هزار تن قبل از افزایش قیمت‌ها به 30 هزار تن رسیده است.

استاندار زنجان افزایش قیمت توسط بخش خصوصی و کارخانه‌ها را بعد از اعلام قیمت توسط دولت طبیعی دانست و اضافه کرد: آن‌ها باید قیمتی بالاتر از دولت را اعلام کنند تا بتوانند با آن رقابت کنند.

وی پرداخت به موقع مبالغ گندم تحویلی به کشاورزان و دریافت ابلاغ کتبی افزایش قیمت‌ها را از راه‌های تسریع‌کننده تحویل گندم به مراکز دولتی اعلام کرد و افزود: این دو بخش باید فعال‌تر شود.

رئوفی‌نژاد با ابراز امیدواری برای افزایش روند تحویل گندم به مراکز خرید دولتی تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد از گندم استان زنجان هنوز برداشت نشده است، روند تحویل گندم به این مراکز طی روزهای آینده بهبود می‌یابد.

وی به افزایش تحویل گندم در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: با این روند گندم تحویلی به مراکز دولتی به 120 هزار تن می‌رسد.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول