اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان خبر داد

واگذاری هزار انشعاب آب شرب به متقاضیان روستایی در زنجان

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفار استان زنجان گفت: طی سه ماه نخست سال‎جاری بیش از یک‎هزار انشعاب آب شرب به متقاضیان در روستاهای استان زنجان واگذار شده است.

واگذاری هزار انشعاب آب شرب به متقاضیان روستایی در زنجان

علی سهرابی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سه ماه نخست سال‏جاری 61 فقره از انشعابات واگذار شده در روستاهای زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد و اداره کل بهزیستی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی سه ماه نخست سال‏‏‏‏‎جاری یک‎هزار و 64 فقره انشعاب آب شرب به متقاضیان در روستاهای زیر پوشش واگذار شده، تصریح کرد: یک‎هزار و 10 فقره از این انشعابات خانگی و مابقی غیر خانگی بوده است.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع در شهرستان زنجان 106 فقره انشعاب آب شرب واگذار شده است، افزود: 86 فقره انشعاب نیز در شهرستان ابهر به متقاضیان ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مجموع انشعابات واگذار شده طی سه ماه نخست سال‎جاری در شهرستان خدابنده 498 فقره بوده است، اضافه کرد: 64 فقره انشعاب نیز در شهرستان خرم‏دره به متقاضیان واگذار شده است.

سهرابی به واگذاری 40 فقره انشعاب آب شرب طی سه ماه نخست سال‎جاری در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: مجموع انشعابات واگذار شده در شهرستان ماهنشان نیز 28 فقره اعلام شده است.

وی متذکر شد: در مجموع طی سه ماه نخست سال‎جاری 242 فقره انشعاب آب شرب در شهرستان ایجرود به متقاضیان روستایی واگذار شده است.

رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با تاکید بر اینکه 480 فقره اشنعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان زنجان شناسایی و جمع‏آوری شده است، ادامه داد: با این افراد متخلف برخورد قانونی شده است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول