اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه به شرکت خدماتی واگذار می‌شود

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شهرک صنعتی شماره دو ارومیه نخستین شهرک صنعتی آذربایجان غربی بوده که به طور کامل به شرکت خدماتی واگذار می‌شود.

شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه به شرکت خدماتی واگذار می‌شود

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در جلسه برگزار شده با هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره دو ارومیه امورات مربوط به اداره، حفظ و نگهداری از امکانات زیربنایی، تاسیسات، تجهیزات و ساختمان‌های جنبی شهرک صنعتی به شرکت خدماتی واگذار شد.

وی با بیان این‌که این شهرک صنعتی نخستین شهرک صنعتی در استان آذربایجان غربی بوده که به طور کامل به شرکت خدماتی واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 13 شهرک و ناحیه صنعتی دیگر نیز باید به شرکت خدمات‌رسانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به واحدهای تولیدی مستقر، انتخابات اعضای هیئت مدیره این شرکت برگزار شده بود و با توافق نهایی با اعضای منتخب واگذاری اداره این شهرک صنعتی به شرکت خدماتی انجام پذیرفت.

وی افزود: قطعاً با حمایت‌های دولت و جدیت بخش خصوصی و احساس مسئولیت مدیران پر تلاش واحدهای صنعتی شاهد فصل جدیدی از رونق، سرزندگی و تعامل مناسب در شهرک‌های صنعتی خواهیم بود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با بیان این‌که این شرکت ملزم به تکمیل زیرساخت‌های متعهد شده در شهرک‌های صنعتی است، عنوان کرد: در کنار آن در بحث مشاوره فنی، تورهای صنعتی، برگزاری آموزش‌های تخصصی، عارضه‌یابی واحدهای صنعتی، ارائه تسهیلات فنی و اعتباری و ضمانتی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی و توسعه خوشه‌های صنعتی همواره در راستای کمک به توانمندسازی واحدهای صنعتی و افزایش تولید، خدمات قابل توجهی به واحدهای صنعتی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول