اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 شهریور ماه سال جاری

آخرین مهلت تبدیل قرار دادهای جهاد کشاورزی به تیپ شهرک‌های صنعتی است

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: آخرین مهلت برای تبدیل قراردادهای جهاد کشاورزی به تیپ شهرک‌های صنعتی تا 31 شهریور ماه سال جاری است.

آخرین مهلت تبدیل قرار دادهای جهاد کشاورزی به تیپ شهرک‌های صنعتی است

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات هیئت وزیران تخفیفاتی در راستای تبدیل قراردادهای جهاد کشاورزی به قراردادهای تیپ شهرک‌ها و نواحی صنعتی طبق دستورالعمل اعمال می‌‌شود.

وی با بیان اینکه نخست قرارداد واحدها در سه ناحیه اعم از کریم‌آباد، راه‌دانه نقده و قره‌ضیاء‌الدین با جهاد کشاورزی بسته شده و در حال حاضر این سه ناحیه صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی واگذار شده است، اضافه کرد: واحدهای مورد نظر در سه ناحیه صنعتی مذکور تا 31 شهریور ماه سال جاری فرصت دارند برای تبدیل قرارداد اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل واحدهایی که قبل از انتقال ناحیه صنعتی روستایی به شرکت استانی سند قطعی مالکیت خود را از ارگان‌های ذی‌ربط دریافت نموده باشند براساس سطح‌بندی موجود مشمول 80 درصد تخفیف در بهای حق بهره‌برداری از زمین و تاسیسات در ناحیه صنعتی می‌شوند.

پرنیان ادامه داد: واحدهایی که قبل از انتقال ناحیه صنعتی روستایی به شرکت استانی سند قطعی مالکیت خود را اخذ کرده باشند و تا کنون از ارگان‌های ذی‌ربط پروانه بهره‌برداری دریافت کرده باشند براساس سطح‌بندی موجود مشمول 75 درصد تخفیف در بهای حق بهره‌برداری از زمین و تاسیسات در ناحیه صنعتی می‌شوند.

وی تصریح کرد: واحدهایی که قبل از انتقال ناحیه صنعتی روستایی به شرکت استانی تاکنون هیچ‌گونه اقدامی روی اراضی واگذار شده انجام نداده‌اند و یا بخشی از کارهای ساختمانی واحد تولیدی خود را انجام داده باشند در صورتی که ضمن ارائه برنامه زمان‌بندی تعهد دهند حداکثر ظرف مدت یکسال کلیه کارهای ساختمانی را به پایان رسانیده و پروانه بهره‌برداری را اخذ کنند براساس سطح بندی موجود مشمول حداکثر 60 درصد تخفیف در بهای حق بهره‌برداری از زمین و تاسیسات در ناحیه صنعتی خواهند شد.

پرنیان افزود: در صورتی که واحدهای مستقر مشمول بند سه در زمان مقرر به تعهد خود عمل نمایند براساس سطح‌بندی موجود مشمول 10 درصد تخفیف در بهای حق بهره‌برداری از زمین و تاسیسات در ناحیه صنعتی مازاد بر تخفیف مندرج در بند مذکور می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دستورالعمل برای آخرین بار تمدید و مهلت قانونی به منظور بهره‌مندی از مشوقات و تخفیفات تا پایان 31/6/92 است، ابراز داشت: در صورت عدم مراجعه تا زمان اعلامی، طبق مقررات جاری اقدام خواهد شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و تبدیل قرارداد به امور برنامه‌ریزی و تولیدی شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی مراجعه کنند.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول