اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزان 5 لیتر در ثانیه

آب شهرک صنعتی قنوات قم تأمین شد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از تأمین آب مورد نیاز شهرک صنعتی قنوات خبر داد.

آب شهرک صنعتی قنوات قم تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، روح‌الله ابراهیمی اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌ها و خدمات مورد نیاز و ضروری واحدهای صنعتی آب است که باید همزمان با استقرار واحدهای صنعتی در اختیار ایشان قرار گیرد.

وی افزود: همزمان با آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرک صنعتی قنوات ‌این شرکت اقدامات موثری را برای تأمین آب این شهرک انجام داد که با توجه به خشک بودن منطقه زمان بیشتری برای حصول این مهم سپری شد اما در نهایت آب مورد نیاز شهرک صنعتی قنوات به ‌عنوان نخستین شهرک صنعتی صنفی کشور خریداری شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: برای تأمین آب مورد نیاز هماهنگی‌ها و رایزنی‌های موثری با شرکت آب و فاضلاب استان صورت گرفت و پنج لیتر آب در ثانیه از شبکه آب شهری قم به این شهرک اختصاص پیدا کرد.

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر اقدامات اجرایی لازم برای احداث خط انتقال به طول شش کیلومتر در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال این پروژه نیز به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه هم اکنون واحدهای صنعتی در حال ساخت و ساز این شهرک با مشکل آب روبه‌رو نیستند گفت: واحدهای مستقر در این شهرک صنعتی با توجه به اینکه در حال ساخت و ساز هستند به صورت موقت و طرح‌های کوتاه مدت نسبت به تأمین آب خود اقدام کرده‌اند تا در زمان مناسب آب خریداری شده به شبکه توزیع شهرک متصل شود.

وی بیان داشت: طی سال‌های گذشته شبکه توزیع داخل شهرک احداث شد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول