اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

830 واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی پروانه بهره‌برداری دارند

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 830 واحد از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی پروانه بهره‌برداری دارند.

830 واحد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی پروانه بهره‌برداری دارند

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 830 واحد از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی پروانه بهره‌برداری دارند که فرصت شغلی ایجاد شده از این واحدها 18 هزار نفر است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: این 830 واحد در مساحتی بیش از 600 هکتار جانمایی شده‌اند.

پرنیان با تاکید بر اینکه راه نجات کشور در شرایط کنونی تولید و حمایت از صنعتگران داخلی است، افزود: مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه‌ای به این امر دارند و با توجه به نامگذاری‌های پنج سال اخیر می‌توان به اهمیت بحث‌های اقتصادی و حمایت از تولید داخلی پی برد.

وی با اشاره به اینکه از سال 87 مجلس شورای اسلامی قانون شرکت‌های خدمات‌رسان شهرک را تصویب کرده است، خاطرنشان کرد: این قانون شامل دو بخش است که در وهله نخست نگهداری و اداره شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر عهده واحدهای تولیدی گذاشته می‌شود.

پرنیان افزود: با واگذاری شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدمات‌رسان شهرک، صنعتگران به صورت مستقیم در راستای زیبا‌سازی و تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز مشارکت خواهند داشت.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: ایجاد یک شهرک صنعتی الگو در استان آذربایجان غربی یک امر ضروری بوده که تاکنون انجام نشده است.

پرنیان کاهش بروکراسی‌ها و تسریع در ارائه خدمات به اربابان رجوع و صاحبان صنایع را از سیاست‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: این امر نیز با چابک‌سازی سازمانی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول