اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

34 شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مجموعا 34 شهرک و ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی وجود دارد.

34 شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی 16 عدد شهرک در حال واگذاری زمین برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران است.

وی با بیان اینکه سه ناحیه صنعتی در حال واگذاری بوده و چهار شهرک جدید در دست مطالعه و ساخت است، اعلام کرد: 10 ناحیه صنعتی جدید در دست مطالعه و احداث داریم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی افزود: یک عدد شهرک فناوری داریم که مجموعا 34   شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی وجود دارد.

وی ابراز داشت: از 34 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه سه عدد شهرک صنعتی، یک عدد ناحیه صنعتی و یک عدد شهرک فناوری وجود دارد.

پرنیان با بیان اینکه بخش مهم و عمده زیرساخت‌های استان آذربایجان غربی در وضعیت مطلوبی است، ادامه داد: وجود دو عدد فرودگاه در استان آذربایجان غربی، راه‌های دسترسی راه آهن، گاز، فیبر نوری و شهرک‌های صنعتی متعدد همانند شهرک فناوری و ... شاهد این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود و ظرفیت‌‌های استان آذربایجان غربی مخصوصا ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی و هم‌جواری با چند کشور به جایگاه واقعی اقتصادی، تولیدی و صنعتی خود نرسیده و نیازمند جهش بزرگی بوده که با همکاری بخش خصوصی و دولتی با همدیگر استان آذربایجان غربی را به جایگاه واقعی خود و ظرفیت مورد نظر برساند.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول