اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی عنوان کرد

بدهی 90 میلیارد ریالی واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: بدهی که واحدهای صنعتی به مجموعه ما دارد چیزی حدود 90 میلیارد ریال است.

بدهی 90 میلیارد ریالی واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بدهی 90 میلیارد ریالی واحدهای صنعتی واقعاً رقم بالایی بوده و سال‌های گذشته چون نگاه حمایت از تولید و صنعتگر حاکم بوده پیگیری این بدهی‌ها کم‌تر صورت گرفته است.

وی افزود: از صنعتگران درخواست داریم تا با پرداخت به موقع بدهی ما را در ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی یاری کنند.

پرنیان با بیان اینکه در 34 شهرک، 15 شهرک و ناحیه جزو طرح‌های توسعه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی است، ادامه داد: در تمام شهرک‌های موجود به دنبال توسعه هستیم که به مرور زمان با تأمین اعتبار و زیرساخت‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی جزو استان‌هایی است که در بحث تصفیه‌خانه جزو استان‌های پیشتاز بوده به طوری که 11 تصفیه‌خانه طراحی شده که از این میزان سه تصفیه‌خانه به بهره‌برداری رسیده و پنج تصفیه‌خانه بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سه تصفیه‌خانه نیز طراحی شده و در حال تأمین اعتبار و ساخت و ساز است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اضافه کرد: مجموعاً 100 میلیارد ریال در زمینه تصفیه‌خانه‌ها هزینه شده و برای ادامه کار 5/6 میلیارد ریال نیز نیاز است تا این تصفیه‌خانه‌ها به بهره‌برداری کامل برسد.

پرنیان خاطرنشان کرد: مزیت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی بر پایه مزیت‌های نسبی هر شهرستان و هر منطقه قرار پیدا کرده و قوانین خاص شهرک‌های صنعتی، سبب رشد صنعت می‌شود.

وی ادامه داد: مشاغلی که در شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود به لحاظ ماهیت زود بازده بوده و جزو مشاغل پایدار محسوب می‌شوند به طوری که در زنجیره ارزش اقتصادی نقش بسیار موثر دارند.

انتهای پیام/61005/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول