اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

355 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در آذربایجان غربی فعال است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: 355 آموزشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در مناطق مختلف آذربایجان غربی وجود دارد که در حال فعالیت هستند.

355 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در آذربایجان غربی فعال است

جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در مناطق مختلف آذربایجان غربی تعداد قابل توجهی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت دولتی، آزاد و ... وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل با مشارکت آموزشگاه‌ها و مؤسسات در امر آموزش موفق‌تر عمل می‌کند، و گفت: در نتیجه همکاری بخش خصوصی آموزش‌های زیادی به کارآموزان ارائه می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی به برگزاری 18 دوره آموزشی روش‌های نوین فنون تدریسCBT اشاره کرد و گفت: این آموزش‌ها برای 356 نفر از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان ارائه شده است.

اسعدی به انجام بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای نظارت بر روند ارائه خدمات آموزشی، اشاره کرد و بیان داشت: یک هزار و 395 مورد بازرسی تاکنون از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام گرفته است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد این مجموعه در سه ماه نخست سال جاری، خاطرنشان کرد: در این مدت یک میلیون و 85 هزار و 301 نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در موسسات کارآموزی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد ارائه شده است.

وی با اظهار به اینکه فرهنگ مهارت‌آموزی باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: چنانچه کارجویان به سمت مهارت آموزی سوق داده شوند، توفیق‌های زیادی در زمینه‌های مختلف به دست می‌آید.

انتهای پیام/61002/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول