اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده:

رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای تربیت نیروهای انسانی ماهر است

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده گفت: رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای تربیت نیروهای انسانی ماهر است.

رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای تربیت نیروهای انسانی ماهر است

صفی‌الله بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ششم مرداد ماه روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: 31 تیر ماه تا ششم مرداد ماه با عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است.

وی به برنامه‌های فنی و حرفه‌ای خدابنده در هفته مهارت اشاره کرد و افزود: برای اطلاع‌رسانی علاقه‌مندان و تبلیغات برنامه‌های این سازمان بروشور، بنر، پوستر و... چاپ می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده ادامه داد: به مناسبت هفته مهارت مسئولین و فرمانداران شهرستان از مراکز فنی و حرفه‌ای بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز یکشنبه ششم مرداد ماه جاری با حضور فرماندار و امام جمعه موقت شهرستان و کارکنان فنی و حرفه‌ای برنامه‌ای برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم از فرزندان ممتاز کارکنان سازمان نیز تقدیر می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: نقش و آموزش‌های مهارتی این سازمان در تعیین سرنوشت آینده شغلی کارآموزان و دانشجویان اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها در ترویج و گسترش رشته‌های مختلف دانشگاهی نقش بسزایی دارند.

بیگدلی با اشاره به اینکه امروز زمینه تحصیلات دانشگاهی آسان شده است، گفت: بیشتر دانشجویان با کسب مدرک دانشگاهی در بحث مهارت‌های شغلی با مشکل مواجه هستند.

وی اضافه کرد: امید است کارآموزان با حضور در کلاس‌های مورد علاقه خود مهارت‌‌های لازمه را کسب کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای را تربیت نیروهای انسانی ماهر دانست و گفت: در دوره‌های سازمان مهارت کارجویان شهری و روستایی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ارتقاء می‌یابد.

وی تصریح کرد: فرد کارآفرین با خلاقیت و استعداد و مهارت‌های لازمه بستر مناسبی برای اشتغال خود و سایرین ایجاد می‌کند.

بیگدلی با بیان اینکه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افراد می‌توانند شغل پایداری ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: کارآموزان می‌توانند با حضور در این دوره‌ها مهارت‌های لازم را اصولی یاد بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه فنی و حرفه‌ای از مشاوران برای سنجش توانایی و استعداد و علایق کارآموزان در هنگام ثبت‌نام استفاده می‌کند، گفت: مهارت‌آموزان در کنار ارتباط با مردم یک حرفه را به صورت کامل آموزش می‌بینند.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه کارآموزان در کنار آموزش‌های تئوری فنی و حرفه‌ای مهارت‌های عملی را نیز یاد می‌گیرند، افزود: کارآموزان پس از گذراندن آزمون تئوری و کتبی گواهینامه مهارت را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول