اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش شهرستان هفتکل خبر داد

اهدای 30 خشت طلا توسط فرهنگیان هفتکلی برای بازسازی ایوان حرم علوی

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل از اهدای 30 خشت طلا برای بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف توسط دانش آموزان و فرهنگیان هفتکلی خبر داد.

اهدای 30 خشت طلا توسط فرهنگیان هفتکلی برای بازسازی ایوان حرم علوی

محمود مؤمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین

علی (ع) در نجف اشرف دانش آموزان و فرهنگیان هفتکلی تا کنون 30 خشت طلا را اهدا کردند.

وی افزود: این خشت‌ها بیش از دو برابر تعهد اداره آموزش و پرورش هفتکل برای تامین خشت‌های ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) بوده است.

*کسب رتبه نخست استان خوزستان

این مقام مسئول تصریح کرد: سهم اداره آموزش و پرورش هفتکل برای تامین خشت‌های ایوان طلای حرم نورانی علوی 13 خشت تعیین شده بود.

وی با ابراز خوشحالی از مشارکت بی‌نظیر دانش آموزان و فرهنگیان هفتکلی در تامین خشت‌های ایوان طلای حرم علوی گفت: هم اکنون رتبه نخست استان خوزستان در زمینه تعهدات اداره آموزش و پرورش را کسب کرده‌ایم.

*اعطای وام یک میلیون تومانی

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل اظهار داشت: این 30 خشت به صورت نقدی و یا اقساط توسط دانش آموزان و فرهنگیان هفتکلی اهدا شده است.

وی اضافه کرد: همکارانی که می‌خواهند هزینه یک یا چند خشت را به صورت اقساط بپردازند می‌توانند با مراجعه به معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل این کار را انجام دهند.

به گفته مؤمنی، فرهنگیان عزیز و خانواده‌های دانش آموزان هفتکلی، می‌توانند برای دریافت وام یک میلیون تومانی از بانک قرض الحسنه رسالت، در بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف مشارکت کنند.

*اهدای 7 خشت طلای دیگر

وی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال نیز هزینه ساخت هفت خشت طلای دیگر از سوی همکاران فرهنگی پرداخت خواهد شد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزوده شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش هفتکل با احتساب این هفت خشت طلا مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان هفتکلی برای تامین خشت‌های ایوان طلای حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف به 37 خشت افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/72010/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول