اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات ایلام:

درب‌های حرم حضرت ابوالفضل (ع) در ایلام رونمایی می‌شود

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: با حضور مسئولان کشوری درب‌های حرم حضرت ابوالفضل (ع) در ایلام هفته جاری رونمایی می‌شود.

درب‌های حرم حضرت ابوالفضل (ع) در ایلام رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مقام معظم رهبری در ستاد بازسازی عتبات عالیات فرمودند که از ستاد بازسازی عتبات و عالیات باید تشکر و قدردانی شود و امید است خداوند متعال به دست‌اندرکاران و بانیان این عمل صالح که نشانه‌ای از ارادت مردم ایران به ساحت والای اهل‌بیت (ع) است، پاداش شایسته عنایت کند.

وی ادامه داد: بعد از سقوط دولت بعثی صدام در عراق با عنایت به وضعیت نامناسب عتبات عالیات و رسیدگی فوری به بارگاه مقدس ائمه اطهار ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط جمعی از شیفتگان و دوستداران اهل‌بیت (ع) در کشور با نظارت شورای سیاستگذاری در مرکز و نمایندگان مقام معظم رهبری تاسیس شد.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام تصریح کرد: این ستادها با هدف ساماندهی کمک‌های خیرین و نیروهایی که در ساخت و بازسازی حرم‌های ائمه اطهار می‌خواهند مشارکت داشته باشند در کشور تاسیس شد.

چراغی‌پور عنوان کرد: کمک‌رسانی به مردم کشور عراق از دیگر اهداف تاسیس این ستاد در سال 82 بود.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام گفت: ستاد بازسازی در مراکز استان‌های کشور تاسیس شده و در حال حاضر ستاد بازسازی عتبات عالیات 300 دفتر فرعی دارد.

وی ادامه داد: این دفاتر با هماهنگی ائمه جمعه و مسئولان استان و شهرستان‌ها با مشارکت خیرین و معتمدین ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان ایلام تمام دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌های استان ایلام ایجاد شده است.

چراغی‌پور با اشاره به رونمایی از درب‌های حرم حضرت ابوالفضل در ایلام تصریح کرد: درب‌های حرم حضرت ابوالفضل (ع) در ایلام با حضور مسئولان کشوری در هفته جاری رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/2246/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول